06-02-2015, 09:41 AM
(06-02-2015, 09:17 AM)tns-one Kirjutas: Pöördun üldsuse (loe: spetsialistide) poole järgnevaga:
Igasugu USA/UK foorumid räägivad 123 madaldamise kohta lisaks vedrude lõikumisele ka mingitest tugipatjadest vms. mis erineva jämedusega erineval tehnikal. Siinkohal küsiks, et millest täpselt võib jutt olla, mille omad kõige õhemad on ja kust neid saada võiks? Nimelt ilusate ilmade saabumisel tahaks vedrusid lõigata minimaalselt, kuid siiski autot nii palju madalamaks, et ma enam sooja otsivaid kodututid hommikuti rattakoobastest välja peksma ei peaks.
BTW, mul on nüüd punane nahksisu
Kuniks spetsialistid ärkavad:
Kere ja vedru vahel olevad vedrupadjad on erineva paksusega. Kui riskid, võid ju ka ilma sõita., saad veel madalamaks. Aga see hakkab pesa närima ja varsti on korroloom kohal. Paksust näitavad nukid serval, 1 kuni 4. Neli on siis kõige paksem, pea toll. Kõige õhem oli vist 5 mm...
Vedrude lõikamisel kaotad mugavuses. Kui tahad madaldada, võta ikka õiged vedrud ligi.
Tuletan siis meelde, et originaalis oli taga hüdropneumaatilise abivedrustusena toimivad nivooamordid. Kui need on alles, siis pead madaldamiseks ka selle uuesti sättima.