03-02-2015, 10:31 AM
(03-02-2015, 10:00 AM)tns-one Kirjutas: ...
üldiselt on tegu minuarust suht inetu ja ebapraktiliselt suure rooliga võimendiga auto jaoks,
...
Suhtumine võib muutuda, kui pada otsustab hoo pealt töölepingu lõpetada ja tuleb end takistustest mööda roolida...
Puitrool muidugi on edev, kuid talvistes oludes nõuab häid kindaid. Tegelikult järele mõeldes: see libe pind nõuab häid juhtimiskindaid igal ajal.
Aga vaevalt Sa sellest piimajärelkäimisekäru plaanidki.
Õliküsimuses on ülalpool kõik vajalik öeldud. Lisan vast selle, et suvaline täna poest müüdav lääne valmistaja õlilaadne toode ületab auto väljatöötamisel esitatud nõudmisi. Vene tootjad vist pakuvad veel lahjemat kaupa... Aga arvestades Su tausta ja "kodust kasvatust", oled ka sellest ilmselt teadlik.
Kuna räägiti sellest, et kogu sild on tihe, siis ilmselt vaadati üle ka amortisaatori puksid. Need on hästi näha. Peidus on stabika kerepuksid... Ning eriti armastab lahti ussitada vasakpoolne, pidurivõimendi all olev.
Amortisaatori kontrollimine sel autol on lihtne: amort ülalt lahti, kergitad autot sedapalju, et amort tuleb pesast välja ja siis loksutad vardast. Kui tühja pole, siis ei saa ka koliseda. Sel autol on amordi kanda vaid vedrustuse rahustamine ja õõtsa käigu piiramine. Sõita võib ka ilma