26-01-2015, 02:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2015, 02:26 AM ja muutjaks oli erx000.)
Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise.
Tegemist siis 722.6 käigukastile mõeldud kontrolleriga.
![[Pilt: 25a368ed-f4ae-4f72-b1ce-7aaa3a21f3e5_zpsiudhahab.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/25a368ed-f4ae-4f72-b1ce-7aaa3a21f3e5_zpsiudhahab.jpg)
![[Pilt: IMG_5281_zpsqn27hzhp.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5281_zpsqn27hzhp.jpg)
Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.

![[Pilt: 25a368ed-f4ae-4f72-b1ce-7aaa3a21f3e5_zpsiudhahab.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/25a368ed-f4ae-4f72-b1ce-7aaa3a21f3e5_zpsiudhahab.jpg)
![[Pilt: IMG_5281_zpsqn27hzhp.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5281_zpsqn27hzhp.jpg)
Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.