22-01-2015, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2015, 11:16 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Kas meie seas leidub meest kes tunneb w461 (250GD "wolf") hingeelu? Nimelt viimase poole aasta jooksul kahel korral puhur lõpetanud töötamise. Esimesel korral hakkas koledalt kägisema kiirematel pööretel ja ilma pikema jututa sai tutikas mootor peale pandud. Täna lõpetas uus mootor oma tegevuse, nii palju oli aega diagnosti teha, et kaitsmed korras ja vool tuleb lülitini (ja edasi) peale. Puhurini endani ei jõudnud veel kaevata.
Kui relee läbi on, siis peaks säilima puhuril ju 0 ja max seadistus?
Ei tahaks uskuda, et nii kiiresti see mootor läbi läheb, pole nagu väga kilomeetreid näinudki võrreldes vana mootoriga.
Mõtteid? Soovitusi?
Ei viitsi googeldama hakata, aga on ka palju lihtsam variant, nö 2-in-1.
Helista 626 6002 (silber), ütle VIN ja küsi millised sul alla lähevad.
Või (+372) 652 05 42 (Lesven) ja küsi sealt. Kuna tellima pead sa nad nii-ehk-naa, siis soovitaksin sulle seda varianti, sest hinnad laias laastus samad, aga saad klubikaardiga odavamalt kätte.
Kui relee läbi on, siis peaks säilima puhuril ju 0 ja max seadistus?
Ei tahaks uskuda, et nii kiiresti see mootor läbi läheb, pole nagu väga kilomeetreid näinudki võrreldes vana mootoriga.
Mõtteid? Soovitusi?
(16-01-2015, 12:51 PM)berg Kirjutas: Keegi teab kui suured esipiduri klotsid võiksid minna w220 2000a s500l? Mõõtudeks annab 116mm ja 119mm
Ei viitsi googeldama hakata, aga on ka palju lihtsam variant, nö 2-in-1.
Helista 626 6002 (silber), ütle VIN ja küsi millised sul alla lähevad.
Või (+372) 652 05 42 (Lesven) ja küsi sealt. Kuna tellima pead sa nad nii-ehk-naa, siis soovitaksin sulle seda varianti, sest hinnad laias laastus samad, aga saad klubikaardiga odavamalt kätte.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!