12-01-2015, 05:03 PM
Tervist,
Pikaaegne "unistus" sai teoks tehtud ja koju veetud üks 123 kerega liikur, universaal veel pealekauba. 103kW R6 mootor ja 4. manuaalkast. Kere on enam-vähem, ehk siis taastamiskõlblik. Tiivakaared ja ühe esimese tiiva sain kaasa. Lisaks tuli autoga eelmise omaniku väga detailselt täietud "remondivihik" mis sisaldas nii originaalkoode, läbisõite kui ka nt. mootori mõõdetud kompressioone (11-13 kõik)
Värvus on pleekinud punane, sisu on riidest ja juhiiste ära vajunud.
Esimeste asjadena sai ära vahetatud tuledelüliti ja alla keeratud naastrehvid. Kiire vaakumite korrastuse tagajärjel sai ka mootoritöö ühtlaseks ning 4a seisnud bensiinile sai värsket kütet juurde kallatud, mispeala mootor natuke rõõmsamalt ka käima hakkas.
Probleemidest täiesti ära vajunud juhiiste (siinkohal küsiks nõu, mis pihta hakata? Üritada remontida?) Ideaalis tahaks üldse nahksisu (kui kellegil pakkuda on )
Auto seisnud aastaid garaažis, kuid käivitus suht kergelt uue aku ja värskema benisiini abil. Pidurid jms. kõik töötab kenasti ning midagi kinni pole.
Tegemist vajab kütusenäidik (eeldada võib tasemeandurit, mis kinni jäänud tänu aastatepikkusele sodile?) Ja parem esimene nurk veermikus, mis hirmsasti koliseb.
Esimene etapp oleks Uunikute Talveralli läbida autoga ning tehniline pool "uueväärseks" teha. Kevadeks tahaks mingeid vanakooli 16" velgi ja lihtsalt stiilselt istuma panna.
Taga on hüdrovedrustus ka, töötab perfektselt
Mersumaailmas täiesti võõras, niiet kui kellegil jagada mingit know-how-d kuidas midagi paremaks muuta, või levinud probleeme vältida/remontida, olen üks suur kõrv.
Pikaaegne "unistus" sai teoks tehtud ja koju veetud üks 123 kerega liikur, universaal veel pealekauba. 103kW R6 mootor ja 4. manuaalkast. Kere on enam-vähem, ehk siis taastamiskõlblik. Tiivakaared ja ühe esimese tiiva sain kaasa. Lisaks tuli autoga eelmise omaniku väga detailselt täietud "remondivihik" mis sisaldas nii originaalkoode, läbisõite kui ka nt. mootori mõõdetud kompressioone (11-13 kõik)
Värvus on pleekinud punane, sisu on riidest ja juhiiste ära vajunud.
Esimeste asjadena sai ära vahetatud tuledelüliti ja alla keeratud naastrehvid. Kiire vaakumite korrastuse tagajärjel sai ka mootoritöö ühtlaseks ning 4a seisnud bensiinile sai värsket kütet juurde kallatud, mispeala mootor natuke rõõmsamalt ka käima hakkas.
Probleemidest täiesti ära vajunud juhiiste (siinkohal küsiks nõu, mis pihta hakata? Üritada remontida?) Ideaalis tahaks üldse nahksisu (kui kellegil pakkuda on )
Auto seisnud aastaid garaažis, kuid käivitus suht kergelt uue aku ja värskema benisiini abil. Pidurid jms. kõik töötab kenasti ning midagi kinni pole.
Tegemist vajab kütusenäidik (eeldada võib tasemeandurit, mis kinni jäänud tänu aastatepikkusele sodile?) Ja parem esimene nurk veermikus, mis hirmsasti koliseb.
Esimene etapp oleks Uunikute Talveralli läbida autoga ning tehniline pool "uueväärseks" teha. Kevadeks tahaks mingeid vanakooli 16" velgi ja lihtsalt stiilselt istuma panna.
Taga on hüdrovedrustus ka, töötab perfektselt
Mersumaailmas täiesti võõras, niiet kui kellegil jagada mingit know-how-d kuidas midagi paremaks muuta, või levinud probleeme vältida/remontida, olen üks suur kõrv.