05-01-2015, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2015, 11:31 AM ja muutjaks oli Ott.)
Mina avastasin eelmisel kevadel oma rotikal (w124) murdunud vedru, võtsin ette ja lõikasin kõik lühemaks, kuna autol olid all vist kõige kõrgemad vedrud mis tehasest saada siis läks maha 2 keerdu igast nurgast. Kokku vajus auto üle 10cm kindlasti, sõrmed rehvi ja koopaserva vahele ei mahtunud, kasutusel 16 tollised AMG veljed 124-le mõeldud ET-ga. Istuma jäi päris hästi, peale seda kui tagumised ülemised kondid said W210 omad (lühemad), need andsid tagarattale 2 kraadi kallet ning koopasse enam ei käinud. Välimus sai päris äge, sõidumugavusest ei jäänud aga midagi alles. Seega soovitada seda tegevust ma ilma lühemate ja jäigemate amortideta ei julgeks. Minu saan on aga oma elu lõpujärgus ning seega mul liiga kahju temast pole.