04-01-2015, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2015, 10:12 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Selle mootori kohta löö ise enamvähem remontieelarve kokku, kõik jupid ju kuskilt ladu24 või sääraselt lehelt leitavad. Kaanetihend on juba paraja hinnaga. Klapisääred olid õnneks odavad, aga B osad, A osana olid ülikallid. Sobisid vist mingid BMW omad, sisselaskel ja väljalaskel on erinevad need.
Ise olen kunagi teinud sellele plokikaane remondi ja kui lahti ise võtta, uus kaas teha lasta (sääretihendid, klapid lõigata, uued juhtpuksid, lihvida ja survestada), siis tuli summa sinna 1000€ kanti koos uue kaane ostuga.
Jahutusvedelik ei määri?
Kuhugi peab ju õli kaduma, kui ära ei põle, siis ilmselt jookseb maha, kuskilt ülemäära õline ei ole? Sisselaske kolle ja EGR on puhtad? Sisselaske torustik on puhas?
Võta väljalaske kolle maha ja vaata mis seal kaane pool toimub.. Kui naabrimees vargil ei käi, siis ega mujale minna pole kui atmosfääri või maa sisse.
Kiire otsing googlest andis ka mingi üliväikese võimalusena, et etteandepump annab õli läbi ja see jookseb küttetorustikku, kuigi ise arvan et see on ebatõenäoline... (muus osas ei tohiks kütus õliga kokku puutuda)
Ise olen kunagi teinud sellele plokikaane remondi ja kui lahti ise võtta, uus kaas teha lasta (sääretihendid, klapid lõigata, uued juhtpuksid, lihvida ja survestada), siis tuli summa sinna 1000€ kanti koos uue kaane ostuga.
Jahutusvedelik ei määri?
Kuhugi peab ju õli kaduma, kui ära ei põle, siis ilmselt jookseb maha, kuskilt ülemäära õline ei ole? Sisselaske kolle ja EGR on puhtad? Sisselaske torustik on puhas?
Võta väljalaske kolle maha ja vaata mis seal kaane pool toimub.. Kui naabrimees vargil ei käi, siis ega mujale minna pole kui atmosfääri või maa sisse.
Kiire otsing googlest andis ka mingi üliväikese võimalusena, et etteandepump annab õli läbi ja see jookseb küttetorustikku, kuigi ise arvan et see on ebatõenäoline... (muus osas ei tohiks kütus õliga kokku puutuda)