12-12-2014, 09:24 PM
Tere!
Tegu vähemalt 500 tuhat sõitnud mootoriga. 3.0 turbodiisel 130kw, OM 606.962 .
Natuke aega tagasi ka remondis käinud. Nüüd mure selline, et peale õlivahetust hakkas megalt õli kaduma. Ei tea mis õli enne sees oli, kuid mina panin 10w-40 poolsündi ning peale vahetust on õlikulu meeletuks muutunud, iga natukese aja tagant vala pool liitrit peale, ehk siis 0,5L/100km. Kuidagi väga utoopiline, kusjuures, mootor ei suitse ega nähtavalt kuskilt välja ka ei tilgu.
Milles võib olla probleem? Kas turbo, rõngad, mingi muu jama?
Ja kui mootori remont ette võtta, mis rahanumbriga peaks arvestama, kui üle käia kaas, rõngad, saaled ja ka pump igaks juhuks.
Ette tänades,
Stern
Tegu vähemalt 500 tuhat sõitnud mootoriga. 3.0 turbodiisel 130kw, OM 606.962 .
Natuke aega tagasi ka remondis käinud. Nüüd mure selline, et peale õlivahetust hakkas megalt õli kaduma. Ei tea mis õli enne sees oli, kuid mina panin 10w-40 poolsündi ning peale vahetust on õlikulu meeletuks muutunud, iga natukese aja tagant vala pool liitrit peale, ehk siis 0,5L/100km. Kuidagi väga utoopiline, kusjuures, mootor ei suitse ega nähtavalt kuskilt välja ka ei tilgu.
Milles võib olla probleem? Kas turbo, rõngad, mingi muu jama?
Ja kui mootori remont ette võtta, mis rahanumbriga peaks arvestama, kui üle käia kaas, rõngad, saaled ja ka pump igaks juhuks.
Ette tänades,
Stern