09-12-2014, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2014, 09:51 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei, erkilo,
1. Võimalik, maanteesõit näitab ära, nagu ka Randar välja tõi. Kui temperatuur langeb - termostaat. Suhteliselt levinud värskelt sissetoodud autode puhul. Termostaadi hind tõesti ~40 euri ja vahetus üllatavalt lihtne = odav.
2. Võimalik, aga pigem ebatõenäoline. Enamasti MB CDI-del pihustid lekivad. Remondi hind sõltub suuresti sellest, kui hästi pihusti välja tuleb. Mingi ~100-200 euriga võiks vist pihusti kohta arvestada kui pihustit ennast laiali ei võeta (üldiselt ei võeta, aga võib ka teisiti minna halvemal juhul).
Oleks maru tore kui even siia meile lõpuks "õiged vastused" ka paneks. Nii statistika mõttes.
Aitäh!
Tauno
1. Võimalik, maanteesõit näitab ära, nagu ka Randar välja tõi. Kui temperatuur langeb - termostaat. Suhteliselt levinud värskelt sissetoodud autode puhul. Termostaadi hind tõesti ~40 euri ja vahetus üllatavalt lihtne = odav.
2. Võimalik, aga pigem ebatõenäoline. Enamasti MB CDI-del pihustid lekivad. Remondi hind sõltub suuresti sellest, kui hästi pihusti välja tuleb. Mingi ~100-200 euriga võiks vist pihusti kohta arvestada kui pihustit ennast laiali ei võeta (üldiselt ei võeta, aga võib ka teisiti minna halvemal juhul).
Oleks maru tore kui even siia meile lõpuks "õiged vastused" ka paneks. Nii statistika mõttes.

Aitäh!
Tauno
(09-12-2014, 02:38 PM)erkilo Kirjutas:(08-12-2014, 10:07 PM)Tauno Mõts Kirjutas: 1. Termostaat tuksis.Veidi alternatiive, kuigi teise punkti puhul peaks saama pildi suht kiiresti ette, kui kapott avada:
2. Pihustid lekivad.
1. Kui salong ikkagi suht kiiresti soojaks läheb, siis võib viga võib olla ka temperatuurianduris, st näitab tegelikust vähem.
2. Lekked väljalaskesüsteemis - kollektor/tihendid või liiga suur vastusurve (DPF või katalüsaator ummistunud).