30-10-2014, 02:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2014, 02:35 AM ja muutjaks oli erx000.)
CDI kastil vahetasin koja ära ja mootor peale tagasi
Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.
https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w
EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.
https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w
EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.