21-10-2014, 12:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2014, 01:00 AM ja muutjaks oli erx000.)
Mootor maas.
Kuna 4. ja 5. käik libisesid, otsisin teise käigukasti. Hetkel kasti margiks w5a330 mis peaks kannatama 330nm, pakun huupi et hetkel tuleb mootorist 600nm. Uus kast on 2005a W211 320cdi alt ja kasti margiks w5a580 ehk ette nähtud taluma kuni 580nm. Sama tähistusega kast on ka V8 mootoritel. Kuna oli teada et V8 kasti koda ei sobi, valisin spetsiaalselt R6 kasti, aga selgus et 320cdi-l on veel omamoodi koda. Ei ole päris ümar nagu V8 aga suurem kui OM606, nüüd vaja ikka koda ära vahetada. Turbiin ka ei sobi, kuna hooratta külge minevad poldid on suurema ringjoonega, turbiinid ise tunduvad väliselt ühesugused ja tõenäoliselt kasutan 3,0td oma.
Vasakul 3,0td ja paremal 320cdi
320cdi kast lahti võetud, õli on suhteliselt kena, mingit nõge ei ole settinud, homme võtan teise kasti ka laiali.
Kuna 4. ja 5. käik libisesid, otsisin teise käigukasti. Hetkel kasti margiks w5a330 mis peaks kannatama 330nm, pakun huupi et hetkel tuleb mootorist 600nm. Uus kast on 2005a W211 320cdi alt ja kasti margiks w5a580 ehk ette nähtud taluma kuni 580nm. Sama tähistusega kast on ka V8 mootoritel. Kuna oli teada et V8 kasti koda ei sobi, valisin spetsiaalselt R6 kasti, aga selgus et 320cdi-l on veel omamoodi koda. Ei ole päris ümar nagu V8 aga suurem kui OM606, nüüd vaja ikka koda ära vahetada. Turbiin ka ei sobi, kuna hooratta külge minevad poldid on suurema ringjoonega, turbiinid ise tunduvad väliselt ühesugused ja tõenäoliselt kasutan 3,0td oma.
Vasakul 3,0td ja paremal 320cdi
320cdi kast lahti võetud, õli on suhteliselt kena, mingit nõge ei ole settinud, homme võtan teise kasti ka laiali.