06-10-2014, 08:52 AM
(05-10-2014, 07:57 PM)igiliikur Kirjutas: ...
Ja proovi siis OM606 automaati uuesti käima saada
...
Ei midagi keerulist.
Esmalt kütust paaki tankida. Seejärel filter maha keerata ja kütust täis valada. Seejärel kõik kuus pihustitoru mootori pealt lahti keerata ja starterit anda. Kui mutrite vahelt hakkab kütust pritsima, võib neid hakata kinni keerama. Seda on hea teha kahekesi: üks hoiab võtit, teine kruvib mutreid.
Kütust võetakse ikka kogu aeg läbi selle sõela. Sõel lihtsalt hakkab ummistuma altpoolt ja selle tõttu ei pääse kütus enam sõelast läbi. Eriti valus on teema universaalidel, millel lapik ja madal paak. Kui sõel on kogu pikkuses sodiga ummistunud, siis seiskub mootor juba kolmandikpaagi pealt. Sõela saab kätte paagi alt, sisekuuskant on vist 20. NB! see on ühtlasi ka põhjakork: kogu paagisolev kütust jookseb sellest avast välja.