16-09-2014, 10:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2014, 10:34 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kaks aastat ja üks kuu hiljem sai auto taas sõiduloa.
Vahetatud said kardaani tagumine leevendusmuhv, tagaõõtsad, seisupiduritrossid ratastesse, nivootorud tagaosas ja pooles pikkuses ka kõhu alt, kummivooliku vastu kütusetrassi sillapealne osa. Likvdeeritud hulk roostepesi auto seeliku alt ja nii mõnigi tükk värske värvi.
Kogu tralli tulemusena pidin modifitseerima kütuse tagasivoolu , kuna mingine jama otsustas ummistada kütuse tagasivoolu. Täis paagist ei kostu midagi, kuid hommikul "õpilastule valgel" ülevaatusele veeredes oli mõnes kiiremas kurvis kerget solinat selja tagant kuulda. Kui oskasid kuulata...
Samuti on ära surnud nivoopaunad ja üks tagaamort ei rõõmustanud ka lammutamise üle ning otsustas lekkima asuda.
Janekult vastutavale hoiule võetud vedrupaaridest alla saanud 380 mm pikkune paar on liiga kõrge ja jäik, mistõttu on SEL praegu ebaväärikalt ninuli. Peale kardulavõtmist teeme katset 370 mm vedrudega - ehk saabki hea. Selleks ajaks on vast nivoopaunad ka kohale jõudnud.
Üle mitme aasta taas kuuega sõites sai vahepeal juba kaduma kippunud mott oluliselt täiendust - SELlist autot lihtsalt peab elus hoidma.
Vahetatud said kardaani tagumine leevendusmuhv, tagaõõtsad, seisupiduritrossid ratastesse, nivootorud tagaosas ja pooles pikkuses ka kõhu alt, kummivooliku vastu kütusetrassi sillapealne osa. Likvdeeritud hulk roostepesi auto seeliku alt ja nii mõnigi tükk värske värvi.
Kogu tralli tulemusena pidin modifitseerima kütuse tagasivoolu , kuna mingine jama otsustas ummistada kütuse tagasivoolu. Täis paagist ei kostu midagi, kuid hommikul "õpilastule valgel" ülevaatusele veeredes oli mõnes kiiremas kurvis kerget solinat selja tagant kuulda. Kui oskasid kuulata...
Samuti on ära surnud nivoopaunad ja üks tagaamort ei rõõmustanud ka lammutamise üle ning otsustas lekkima asuda.
Janekult vastutavale hoiule võetud vedrupaaridest alla saanud 380 mm pikkune paar on liiga kõrge ja jäik, mistõttu on SEL praegu ebaväärikalt ninuli. Peale kardulavõtmist teeme katset 370 mm vedrudega - ehk saabki hea. Selleks ajaks on vast nivoopaunad ka kohale jõudnud.
Üle mitme aasta taas kuuega sõites sai vahepeal juba kaduma kippunud mott oluliselt täiendust - SELlist autot lihtsalt peab elus hoidma.