25-08-2014, 11:49 PM
Niisiis jätkan natuke teemat. Autoga siis vahepeal on Martin edasi tegelenud ning parema esipiduri probleem lahendatud , oli pisut vigane esipidurivoolik . Viga leidus seespoolt voolikut , mingi osa seinast oli mingil salapärasel moel takistamas piduriõli tagasiliikumist töösilindri suunas. Korduvate pidurdamiste tulemusel kippus pidur peale jääma. Nüüd sellega korras . Tagarattalaagri tellimuse esitasin Silberautosse koos esisillas olevate alumiste sharniiridega ostusooviga, saab näha kui ruttu tuleb vastus ja ka kaup ise . Veel on vaja tegeleda vaakumsüsteemiga - sellises eas autodel ehitati vaakum ülesse sisselaskekollektorist. Mootori mõningane ebaühtlane töö on siis osalt tingitud mittetihedas vaakumsüsteemis ning ka vahetamist vajavates küünaldes. Peale nende vigade kõrvaldamist saab hakata täpsemalt häälestama kk tööd. Starter sai endale ilmselt ka uue või siis remonditud pendiksi - seega loodetavasti hooratta hammasvöö enam ei pea kannatama. Töö autoga jätkub
PABERID ))) Te ei kujuta ilmselt ette mu rõõmu kui sain kätte ühe korraliku 3-4 cm paksu pinu pabereid.... milledeks olid:
1. Auto kasutusjuhend , millest sain niimõndagi kasulikku teada, näiteks soovitatud küünaldemargi jne...
2.Auto serviceraamat (tegelikult siiski kartongvoldikud kuhu käsitsi oli kirjutatud läbisõit ja ristid-ruudud tehtud tööde lahtrisse) Kuna auto oli müüdud Turku Vehost - Lääke OY le siis loodan mingiaeg Turku Veho Mercedes Service arhiivi külastada ,et saaks sealt kasvõi mingeid ülevaateid või koopiaid aegadest mil seda autot hooldati . Teoreetiline tõenäosus on küllaltki suur selles osas))
3. Auto garantiitalong/kupong , tol ajal anti garantiid 6 kuud
4. Auto Blaupunkt raadio kasutusjuhend ))
5. Auto kerekaardi ümbrise , kahjuks kerekaarti ennast polnud (tegemist peaks olema sama kaardiga mille lisasin üleeelmisesse posti)
6. Automaksu kaardi , vastavalt Soome seitsmekümnendatele kehtivale seadustele pidi sõiduautodel olemas olema taoline kaart ilmselt ... või siis firma omanduses olevatele sõiduatodele
7. alates 87 aastast ülevaatusekaardid millest selgubki ,et antud MB ongi läbisõidult natuke peale 100 000 (servisevoldikutelt selgub ,et esindussõite tehti selle autoga ca 5000 km aastas ja seda 13 aastat järjest , peale Lääke OY d muutus firma Farmos OYks ja peale Farmos OYd ostis auto ära endise omaniku ja ta õe isa kes sõitis sellega veelgi vähem) Kõigile sellele loodan saada kinnitust puuduolevate uuemate ülevaatusaktide näol .
Igaljuhul põnev on ajada jälgi ))
PABERID ))) Te ei kujuta ilmselt ette mu rõõmu kui sain kätte ühe korraliku 3-4 cm paksu pinu pabereid.... milledeks olid:
1. Auto kasutusjuhend , millest sain niimõndagi kasulikku teada, näiteks soovitatud küünaldemargi jne...
2.Auto serviceraamat (tegelikult siiski kartongvoldikud kuhu käsitsi oli kirjutatud läbisõit ja ristid-ruudud tehtud tööde lahtrisse) Kuna auto oli müüdud Turku Vehost - Lääke OY le siis loodan mingiaeg Turku Veho Mercedes Service arhiivi külastada ,et saaks sealt kasvõi mingeid ülevaateid või koopiaid aegadest mil seda autot hooldati . Teoreetiline tõenäosus on küllaltki suur selles osas))
3. Auto garantiitalong/kupong , tol ajal anti garantiid 6 kuud
4. Auto Blaupunkt raadio kasutusjuhend ))
5. Auto kerekaardi ümbrise , kahjuks kerekaarti ennast polnud (tegemist peaks olema sama kaardiga mille lisasin üleeelmisesse posti)
6. Automaksu kaardi , vastavalt Soome seitsmekümnendatele kehtivale seadustele pidi sõiduautodel olemas olema taoline kaart ilmselt ... või siis firma omanduses olevatele sõiduatodele
7. alates 87 aastast ülevaatusekaardid millest selgubki ,et antud MB ongi läbisõidult natuke peale 100 000 (servisevoldikutelt selgub ,et esindussõite tehti selle autoga ca 5000 km aastas ja seda 13 aastat järjest , peale Lääke OY d muutus firma Farmos OYks ja peale Farmos OYd ostis auto ära endise omaniku ja ta õe isa kes sõitis sellega veelgi vähem) Kõigile sellele loodan saada kinnitust puuduolevate uuemate ülevaatusaktide näol .
Igaljuhul põnev on ajada jälgi ))
"Mercedes и в Африке Mercedes"