18-08-2014, 09:45 PM
Vopaa - minu viimane postitus oma auto kohta aastast 2008... Mis see tähendab? Ilmselt kümneid tuhandeid muretuid kilomeetreid
Vahepeal on auto igal hooajal tõsiselt kasutuses olnud pere teise autona. Auto on tõsti hästi teeninud - bensiini sissevalamise ja õli vahetamise vaev. Ilus, kiire, pilkupüüdev, mugav. Mida veel tahta? Sai pisut putitatud mootorit, korda tehtud istmed (so-so, vahepeal MB lõpetas R107 istmepatjade tootmise ja kohapealsete meistrimeeste leiutised siiski nii head polnud...), helisüsteemile antud teine elu (see Kadaka pst Leo töö vajas täielikult ületegemist), vandaalide lõhutud peegel asendatud (selle käigus hankisin kokku kolm erinevas seisundis ja suurusega peeglit) Eks nii vigadest õpimegi.
Nüüd on käes järgmine suurem verstapost. Vana auto vajab hoolt ja armastust ning nüüd varsti hakkab varasemalt antud armastuskrediit otsa lõppema. Siit sealt annab kere järgi, mullitab ja hakkab värvikihi all oma elu elama. Mootor soojalt (SIC!) käivitub siis, kui lootus juba kadunud. Tuleb teha mõned raskemad otsused-valikud, milleks palungi nõu. Lühidalt vaja keretöid teha, ehk ka mootorit putitada, siit-sealt midagi veel.
Tööde planeerimise juures peamine küsimus, et kui põhjalikult on neid töid mõtet ette võtta. Kas lihtsalt rooste-maha-värv-peale-maanteele või teha suurem investeering, kiigata arglikult ehk isegi musta märgi poole. Kas keegi ise on valmis või oskab kedagi soovitada, kellele võiks masina ette näidata ja selle seisundi järgi pragmaatilist nõu anda, kas ja mida on mõtet ja mis võiks olla ühe või teise variandi eelarve.
Saan aru, et puht pragmaatiliselt võttes ühte 1976.a. MB-d eriti vingelt vuntsida ei ole mõtet. Odavam osta uus, parem eksemplar. Kuid ega see autovärk päris pragmaatiline ka ole, ning uue auto otsimise asemel on teinekord armsamgi vanale pruudile uus noorus kinkida.
Parimat!
Kaupo.
Vahepeal on auto igal hooajal tõsiselt kasutuses olnud pere teise autona. Auto on tõsti hästi teeninud - bensiini sissevalamise ja õli vahetamise vaev. Ilus, kiire, pilkupüüdev, mugav. Mida veel tahta? Sai pisut putitatud mootorit, korda tehtud istmed (so-so, vahepeal MB lõpetas R107 istmepatjade tootmise ja kohapealsete meistrimeeste leiutised siiski nii head polnud...), helisüsteemile antud teine elu (see Kadaka pst Leo töö vajas täielikult ületegemist), vandaalide lõhutud peegel asendatud (selle käigus hankisin kokku kolm erinevas seisundis ja suurusega peeglit) Eks nii vigadest õpimegi.
Nüüd on käes järgmine suurem verstapost. Vana auto vajab hoolt ja armastust ning nüüd varsti hakkab varasemalt antud armastuskrediit otsa lõppema. Siit sealt annab kere järgi, mullitab ja hakkab värvikihi all oma elu elama. Mootor soojalt (SIC!) käivitub siis, kui lootus juba kadunud. Tuleb teha mõned raskemad otsused-valikud, milleks palungi nõu. Lühidalt vaja keretöid teha, ehk ka mootorit putitada, siit-sealt midagi veel.
Tööde planeerimise juures peamine küsimus, et kui põhjalikult on neid töid mõtet ette võtta. Kas lihtsalt rooste-maha-värv-peale-maanteele või teha suurem investeering, kiigata arglikult ehk isegi musta märgi poole. Kas keegi ise on valmis või oskab kedagi soovitada, kellele võiks masina ette näidata ja selle seisundi järgi pragmaatilist nõu anda, kas ja mida on mõtet ja mis võiks olla ühe või teise variandi eelarve.
Saan aru, et puht pragmaatiliselt võttes ühte 1976.a. MB-d eriti vingelt vuntsida ei ole mõtet. Odavam osta uus, parem eksemplar. Kuid ega see autovärk päris pragmaatiline ka ole, ning uue auto otsimise asemel on teinekord armsamgi vanale pruudile uus noorus kinkida.
Parimat!
Kaupo.