14-08-2014, 10:57 PM
Niisiis Martini juures käidud , parem esipidur kipub peale jääma ning selle murega eelkõige pöördusingi . Pisut puhastust ja mingiks ajaks sai see probleem leevendust kuigi pikemal sõidul : Männiku - Kristiine - Nõmme - Viimsi oli probleem lõpuks tagasi . Ilmselt siiski vaja hinnata suporti ja piduripeasilindri vahelist koostööd.
Esimesed muljed siis sõidust : SEL-ile omaselt majesteetlik , pehme ja isegi peaaegu hääletu hõljumine kuid .... tagumine parem rattalaager vajab vahetust , tagadifris oli millegipärast vähe õli , vajab täpsustamist kust õli lekib , pidurisuportite silindrite tolmukatteid vahetada vaja , automaatkasti käiguvahetustöö vajab kindlasti reguleerimist - õli ise aga vahetamist , mootor on iseenesest hea häälega kuid mingi silinder ikkagi puterdab - uurime elu . Sumps -keskmine pütt ja torud vajaksid vahetust.
Kere - on kunagi korraliku rahesaju alla jäänud , katus,kapott, pagasiluuk kenasti muljutud . Eks jah -talvel Meelise juurde värvimisse , miskit pole parata.
Põhi OK - eelmine omanik on tõelise vanameistri hoolega kõik kohad kenasti ära tõrvanud , roostet kui sellist pole kuskil. Saab näha mida edasi leidma hakkan.
Tänase seisuga olen Silberist saanud ka auto kerekaardi Tänud Silberauto lahkele kollektiivile , eraldi tänud Svenile kes selle kaardi kuskilt Saksa MB arhiivist üldse kätte sai - kõva sõna.
Täna sain ka veel meeldivama uudise - vana omaniku õde leidis üles ka auto teenindusraamatu ning muid autojuurde kuuluvat materjale, ootan suure huviga
108.pdf (Suurus: 608.61 KB / Tõmbamised: 80)
Nüüd siis vaja hakata vaatama mida head sellest kerekaardist teada saab .
Esimesed muljed siis sõidust : SEL-ile omaselt majesteetlik , pehme ja isegi peaaegu hääletu hõljumine kuid .... tagumine parem rattalaager vajab vahetust , tagadifris oli millegipärast vähe õli , vajab täpsustamist kust õli lekib , pidurisuportite silindrite tolmukatteid vahetada vaja , automaatkasti käiguvahetustöö vajab kindlasti reguleerimist - õli ise aga vahetamist , mootor on iseenesest hea häälega kuid mingi silinder ikkagi puterdab - uurime elu . Sumps -keskmine pütt ja torud vajaksid vahetust.
Kere - on kunagi korraliku rahesaju alla jäänud , katus,kapott, pagasiluuk kenasti muljutud . Eks jah -talvel Meelise juurde värvimisse , miskit pole parata.
Põhi OK - eelmine omanik on tõelise vanameistri hoolega kõik kohad kenasti ära tõrvanud , roostet kui sellist pole kuskil. Saab näha mida edasi leidma hakkan.
Tänase seisuga olen Silberist saanud ka auto kerekaardi Tänud Silberauto lahkele kollektiivile , eraldi tänud Svenile kes selle kaardi kuskilt Saksa MB arhiivist üldse kätte sai - kõva sõna.
Täna sain ka veel meeldivama uudise - vana omaniku õde leidis üles ka auto teenindusraamatu ning muid autojuurde kuuluvat materjale, ootan suure huviga
108.pdf (Suurus: 608.61 KB / Tõmbamised: 80)
Nüüd siis vaja hakata vaatama mida head sellest kerekaardist teada saab .
"Mercedes и в Африке Mercedes"