02-08-2014, 11:34 AM
Black66,
, nii ongi.
Üldiselt tasuks vaadata hetkel MB mudeleid alates 204/212/221. Enne neid (203, 211, 220) on probleeme väga palju. Enamuste 211 läbisõidud 400 000 - 500 000km ja SBC garantii ammu unustatud. Kindlasti on erandeid - näiteks minu E200K millega sõitsin 5a ja ~60 000km. Remondile/hooldusele kulus sellel perioodil täpselt 1400€. Müües oli läbisõit umbes 135 000km.
Uuematel MB mudelitel tasub vältida kõiki diiselmootoreid (eriti OM651 ja kus on kirjas BLUE) kuna andureid ja soojendusi on tänu "rohelistele" nii ropult külge topitud. Need ei kesta ja maksavad väga palju.
Ma julgeks soovitada c320, e350, s350, s500. Uuematel turbo bensukaid mis on suht ökonoomsed.
Kui pealkirja lugeda, siis ei ole eriti mõttekas tegevus, eriti kui 124 on heas korras.
![Thumbsup Thumbsup](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/thumbsup.gif)
Üldiselt tasuks vaadata hetkel MB mudeleid alates 204/212/221. Enne neid (203, 211, 220) on probleeme väga palju. Enamuste 211 läbisõidud 400 000 - 500 000km ja SBC garantii ammu unustatud. Kindlasti on erandeid - näiteks minu E200K millega sõitsin 5a ja ~60 000km. Remondile/hooldusele kulus sellel perioodil täpselt 1400€. Müües oli läbisõit umbes 135 000km.
Uuematel MB mudelitel tasub vältida kõiki diiselmootoreid (eriti OM651 ja kus on kirjas BLUE) kuna andureid ja soojendusi on tänu "rohelistele" nii ropult külge topitud. Need ei kesta ja maksavad väga palju.
Ma julgeks soovitada c320, e350, s350, s500. Uuematel turbo bensukaid mis on suht ökonoomsed.
Kui pealkirja lugeda, siis ei ole eriti mõttekas tegevus, eriti kui 124 on heas korras.
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)