25-07-2014, 05:54 PM
Nüüdseks olen peamised miinused suutnud ka endale selgeks teha.
Kere üleüldiselt on heas korras, põhi ja küljekarbid on kõvad, korraliku mastiksikihi all ja peavad veel järgmised 10 aastat kenasti. Kõige suuremat peavalu teeb praegu juhiuks, mis aastatega omajagu ära käidud ja ei taha hästi kinni minna. Sulgemine nõuab jõu kasutamist. Uksepiida küljes oleva vastuse plastjupid on ära murdunud. Juhiuks ise on samuti suht jama- eesmine alumine nurk on mäda. Selle probleemi lahendus on olemas- eelmine omanik pakub kaasa terve komplekti uusi uksi ja igasugu muud manti (uksed, uksepolstrid, tagaiste, üks esi ja üks tagatuli, iluliistud), mis kahjuks küll kõik mul kaasa ei mahu. Kõrvalistuja uks on kunagi tuulega pahupidi käinud, samas avaneb-sulgub ilusti, olulist roostet ei ole. Välja tahaks ta siiski vahetada.
Mis veel... hodomeeter ei tööta. Ei tööta juba ammu.
Vasak tagumine koopaäär on mäda, tahab keevitamist.
Üle kere igal pool on roostetäkkeid, läbivat roostet siiski tundub, et mujal peale vasaku tagatiiva ei ole.
Mootor ei taha just väga meelsasti külmalt käivituda. Üks silinder jääb kergelt lonkama nii paarikümneks sekundiks. Soojalt käivitades pole probleem.
Pikema sõidu peale on väga hea sõiduvahend, mugav, sujuv. Lühikest otsa samas pole nii meeldiv sõidelda. Ei ole see diisel ikka selle jaoks mõeldud.
Kere üleüldiselt on heas korras, põhi ja küljekarbid on kõvad, korraliku mastiksikihi all ja peavad veel järgmised 10 aastat kenasti. Kõige suuremat peavalu teeb praegu juhiuks, mis aastatega omajagu ära käidud ja ei taha hästi kinni minna. Sulgemine nõuab jõu kasutamist. Uksepiida küljes oleva vastuse plastjupid on ära murdunud. Juhiuks ise on samuti suht jama- eesmine alumine nurk on mäda. Selle probleemi lahendus on olemas- eelmine omanik pakub kaasa terve komplekti uusi uksi ja igasugu muud manti (uksed, uksepolstrid, tagaiste, üks esi ja üks tagatuli, iluliistud), mis kahjuks küll kõik mul kaasa ei mahu. Kõrvalistuja uks on kunagi tuulega pahupidi käinud, samas avaneb-sulgub ilusti, olulist roostet ei ole. Välja tahaks ta siiski vahetada.
Mis veel... hodomeeter ei tööta. Ei tööta juba ammu.
Vasak tagumine koopaäär on mäda, tahab keevitamist.
Üle kere igal pool on roostetäkkeid, läbivat roostet siiski tundub, et mujal peale vasaku tagatiiva ei ole.
Mootor ei taha just väga meelsasti külmalt käivituda. Üks silinder jääb kergelt lonkama nii paarikümneks sekundiks. Soojalt käivitades pole probleem.
Pikema sõidu peale on väga hea sõiduvahend, mugav, sujuv. Lühikest otsa samas pole nii meeldiv sõidelda. Ei ole see diisel ikka selle jaoks mõeldud.