25-07-2014, 12:59 PM
Kui ma endale otsisin kuni 7000€ W211, siis kuu aja jooksul ei näinud ma mitte ühtegi sellist autot, millel poleks mõni suur asi korrast ära.
Kellel oli olnud kunagi nii kõva pauk, et pahtlit irdus iga detaili pealt ja rooste oli sama nagu W210'l, kellel paugutas kast, kellel oli tagumine ots vastu maad ja õhku juurde ei tulnud, kellel viskas peale käivitust ekraani punaseks, aku märk ees, varsti lülitas ka lisad välja jne.
Vaatasin läbi kõik W211 umbes kuu aja jooksul mulle sobivas hinnaklassis ja kõigil oli lisaks väikestele hädadele ka suuri ja kulukaid hädasid küljes, läbi sai vaadaud umbes 10-11 autot.
Siirdusin Leetu ja tuttava poolt pakutud masin oli kordades parem, kui siin pakutavad roimad. Väikseid probleeme muidugi oli, nagu termostaat, väike aku, esistange võre, kuid umbes 400€ investeeringuga sain ma auto hooldatud ja vajalikud sõlmed üle käidud. Seejuures tuli auto Eestisse kätte pea 2000€ odavamalt, kui minu maksimaalne hinnapiir.
Eks Eestis leidub tõesti vahel ka pärle, kuid need 10-11 autot mis ma kuu jooksul läbi vaatasin, olid suures plaanis kõik sellised, et vajasid kohe 1000-2000€ investeeringut, mõni võibolla rohkemgi.
Veel teemasse, siis W211 on tegelikult seest päris väike, võrreldes vähemalt W210'ga. Kuna ma pole ammu W124 sõitnud, siis ma ei mäleta kuidas seal ruumiga on, kuid minuarust oli isegi W124 salong suurem. Kui W211 istuvad ees vähe suuremad inimesed, siis taha saab panna kas jalutuid invaliide või väikelapsi. W210 näiteks sellist probleemi ei olnud. Ka pagasiruum on selgelt väiksem kui oli W210.
Kellel oli olnud kunagi nii kõva pauk, et pahtlit irdus iga detaili pealt ja rooste oli sama nagu W210'l, kellel paugutas kast, kellel oli tagumine ots vastu maad ja õhku juurde ei tulnud, kellel viskas peale käivitust ekraani punaseks, aku märk ees, varsti lülitas ka lisad välja jne.
Vaatasin läbi kõik W211 umbes kuu aja jooksul mulle sobivas hinnaklassis ja kõigil oli lisaks väikestele hädadele ka suuri ja kulukaid hädasid küljes, läbi sai vaadaud umbes 10-11 autot.
Siirdusin Leetu ja tuttava poolt pakutud masin oli kordades parem, kui siin pakutavad roimad. Väikseid probleeme muidugi oli, nagu termostaat, väike aku, esistange võre, kuid umbes 400€ investeeringuga sain ma auto hooldatud ja vajalikud sõlmed üle käidud. Seejuures tuli auto Eestisse kätte pea 2000€ odavamalt, kui minu maksimaalne hinnapiir.
Eks Eestis leidub tõesti vahel ka pärle, kuid need 10-11 autot mis ma kuu jooksul läbi vaatasin, olid suures plaanis kõik sellised, et vajasid kohe 1000-2000€ investeeringut, mõni võibolla rohkemgi.
Veel teemasse, siis W211 on tegelikult seest päris väike, võrreldes vähemalt W210'ga. Kuna ma pole ammu W124 sõitnud, siis ma ei mäleta kuidas seal ruumiga on, kuid minuarust oli isegi W124 salong suurem. Kui W211 istuvad ees vähe suuremad inimesed, siis taha saab panna kas jalutuid invaliide või väikelapsi. W210 näiteks sellist probleemi ei olnud. Ka pagasiruum on selgelt väiksem kui oli W210.