25-07-2014, 08:24 AM
(24-07-2014, 07:50 PM)onu_siim Kirjutas: 1)Miks ma peaks kalibreerima, kui ma silikooni vahetades 6hkpatjagi lahti ei lase? Pole veel kedagi näinud, kes kalibreerimist mingi tühja-tähja pärast teostaks, rääkimata puksivahetuse pärast.
2) Sisse-välja pressimine kahjustab alumiinium66tsa ning kahe poole täpne kokkusobivus pole v6imalik (konarlik t6lge).
Äkki räägime mööda, mina räägin sedaan kerega autost, kuigi teema algataja küsis universaali kohta aga no mis ma ikka vaidle, ju ollakse vilunud näppudega ja milleks kasutada tehase ette antud töövõtteid.
Teemasse ka nüüd, kasutaja Black666 ütles väga õigesti, Euroopa suunalt tulevad autod on paremini hooldatud kui üks keskmine eestlane seda hooldada jõuab/jaksab. Mitmeid inimesi tutvusringkonnast on just Itaaliast(Leedust) ostnud Saksa marki autosid, kered on üldjuhul roostest vabad, ls. on küll suured olnud aga autod on hooldatud suht korrektselt.
Minu jaoks on miinus olla ainult, et nahksisudel ei ole istmesoojendusi aga see hakkab juba erand juhtudeks minema.