24-07-2014, 11:55 PM
Ma tõin endale ise mõned kuud tagasi Leedust, tuttavalt, kes autosid Itaaliast toob.
Õnneks oli Itaalias suht lõpuni esinduses hooldatud ja seega sai tõesti ajaloo Silberi kaudu kätte.
Itaalias keriti läbisõit 190000 peale, tegelik läbisõit oli 320000. Nagu ikka nende asjadega on. Samuti nägi ära, et 2008 aastal on olnud väike avarii, vahetati esitiib ja peegel.
Aga Silber nägi näiteks ära sellised asjad, et 2010 on vahetatud minu autol SBC, 2011 tagumised õhkpadjad jne. Ehk tegelikult läbisõit läbisõiduks, hea oleks teada, mis on autol lähiaastatel tehtud. Läbisõit pole nii määrav, kui auto pole just sõitnud miljon km.
Elu on ka millegipärast näidanud, et Euroopa suunalt tulevad autod on paremini hooldatud kui üks keskmine eestlane seda hooldada jõuab/jaksab. Kuna olen ostnud mõned autod Eestist ja mõned nüüd otse tooduna, siis võin julgelt öelda, et kui ikka toodud auto on üldpildis korralik, siis hooldusele kulub tulevikus vähem raha, kui Eestist ostetud autole. Ilmselt on Eesti autojuht nii koi, et heas korras autot on raske leida, välismaalt on neid lihtsam leida, läbisõit muidugi suurem. Ehk et eks millegi arvelt tuleb seda lõivu maksta.
Õnneks oli Itaalias suht lõpuni esinduses hooldatud ja seega sai tõesti ajaloo Silberi kaudu kätte.
Itaalias keriti läbisõit 190000 peale, tegelik läbisõit oli 320000. Nagu ikka nende asjadega on. Samuti nägi ära, et 2008 aastal on olnud väike avarii, vahetati esitiib ja peegel.
Aga Silber nägi näiteks ära sellised asjad, et 2010 on vahetatud minu autol SBC, 2011 tagumised õhkpadjad jne. Ehk tegelikult läbisõit läbisõiduks, hea oleks teada, mis on autol lähiaastatel tehtud. Läbisõit pole nii määrav, kui auto pole just sõitnud miljon km.
Elu on ka millegipärast näidanud, et Euroopa suunalt tulevad autod on paremini hooldatud kui üks keskmine eestlane seda hooldada jõuab/jaksab. Kuna olen ostnud mõned autod Eestist ja mõned nüüd otse tooduna, siis võin julgelt öelda, et kui ikka toodud auto on üldpildis korralik, siis hooldusele kulub tulevikus vähem raha, kui Eestist ostetud autole. Ilmselt on Eesti autojuht nii koi, et heas korras autot on raske leida, välismaalt on neid lihtsam leida, läbisõit muidugi suurem. Ehk et eks millegi arvelt tuleb seda lõivu maksta.