24-07-2014, 03:11 PM
Mul W211 sedaan aga samuti õhkvedrustusega. Tagumised sharniirid sain juba ära vahetada. Eks seal natuke rohkem oli pusimist aga ei hullu midagi. Esimese sharniri vahetusega said töövõtted selgeks ning teise vahetus läks palju kergemalt, mitte midagi üle mõistuse rasket, kellel võtmed käes püsivad, see saab ka hakkama.
AGA, et tag.sharniire vahetada, tuleb vedrustuse süsteemist õhk välja lasta, hiljem uuesti õhk süsteemi tagasi siis kalibreerimine ning selle jaoks vaja STARi, võimalik et saab ka teiste testeritega selle ära teha aga jah, ise kodu garaazis seda tööd ei teosta, kui puudub vastav aparaat. Usun, et samasugune protsess on ka universaalkerega W211.
AGA, et tag.sharniire vahetada, tuleb vedrustuse süsteemist õhk välja lasta, hiljem uuesti õhk süsteemi tagasi siis kalibreerimine ning selle jaoks vaja STARi, võimalik et saab ka teiste testeritega selle ära teha aga jah, ise kodu garaazis seda tööd ei teosta, kui puudub vastav aparaat. Usun, et samasugune protsess on ka universaalkerega W211.