24-07-2014, 10:21 AM
[
Neid autosid ei saa ülalpidamiskulusid arvestades võrrelda. Hooldused jäävad sinna 2-300 euro kanti alati (veidi sõltub mootori suurusest ja sinna sisse kallatava õli kogusest).
Remont on üldjuhul suht kallis, samuti varuosad. Enda omal vaja hetkel vahetada näiteks tagasillas kandepuksid, mis on vulgist lahti, nende vahetamiseks tuleb tagasild väidetavalt praktiliselt ära võtta mis võrdub terve päev tööd.
Ise eriti midagi teha ei saa, kuna šarniirid ja puksid on enamjaolt pressitavad.
Tagumised istmed käivad alla küll ja ruumi tekib päris palju.
Airmatic on jah nii nagu ta on. Kui palju kruusateed siis ei soovitaks.
Universaalidel on kõikidel vähemalt taga õhkpadjad.
Kui need lekivad sööb kompressori ära. Endal sai vahetatud, 500 eurone lugu.
Kõikvõimalikke andureid tuleb üksjagu vahetada. Endal viimase paari kuu jooksul vahetatud DPF, tagasillas kiiruseandur jne.
Aga muidu on auto hea.
Neid autosid ei saa ülalpidamiskulusid arvestades võrrelda. Hooldused jäävad sinna 2-300 euro kanti alati (veidi sõltub mootori suurusest ja sinna sisse kallatava õli kogusest).
Remont on üldjuhul suht kallis, samuti varuosad. Enda omal vaja hetkel vahetada näiteks tagasillas kandepuksid, mis on vulgist lahti, nende vahetamiseks tuleb tagasild väidetavalt praktiliselt ära võtta mis võrdub terve päev tööd.
Ise eriti midagi teha ei saa, kuna šarniirid ja puksid on enamjaolt pressitavad.
Tagumised istmed käivad alla küll ja ruumi tekib päris palju.
Airmatic on jah nii nagu ta on. Kui palju kruusateed siis ei soovitaks.
Universaalidel on kõikidel vähemalt taga õhkpadjad.
Kui need lekivad sööb kompressori ära. Endal sai vahetatud, 500 eurone lugu.
Kõikvõimalikke andureid tuleb üksjagu vahetada. Endal viimase paari kuu jooksul vahetatud DPF, tagasillas kiiruseandur jne.
Aga muidu on auto hea.