14-07-2014, 11:42 PM
(11-07-2014, 10:54 AM)R129 Kirjutas: Kiiruseandurite vead on tavalised. Enamasti on süüdi vana tüübi halli andur. MB on vist 5 korda selle eletroonika-plaadi tootekoodi uuendanud - uus plaat oli vist ca 240 €. Võib olla ka juhus, et plaadil on metallipuru ladestunud - selleks tuleb plaadi alumine ja pealmine korpus lahti võtta ja asi seest ära puhastada, eeldusel, et õli on korralik ja ei sisalda niipalju metalli, et ta veel elektrit piisavalt hästi juhiks. Kolmas asi on lekkiv pistik - õli ronib mööda juhtmeid üles kasti ajusse ja annab mõnikord seal lühiseid. Lahendus on pistik ära vahetada (ettevaatust, sellega võib algajal kaasneda ka elektroonikaplaadi vahetus, sest vana pistik on niivõrd kinni jäänud, et keerab enal poldi pesa välja) ja aju ära puhastada.
Adapteerimist suudab kogenud mees ka peaaegu ilma diagnoosiaparatuurita teha (eeldusel, et vanad adaptsioonid maha kustutati), samas kui mitte kogenud ei suuda seda ka õpetamise järgi koos kõige parema testriga teostada.
Ok.Aga kas need asjad asuvad kasti sees(plaat.pistik jne)kas saan kätte kui lasen õli välja ja võtan kastil kaane maha.Mul on garaas ja kanal olemas ja olen tegelenud autoremondiga 4-5a tagasi kuid automaat kasti kohapealt olen loll.Tahaks näpunäiteid siis võtaksin selle ette.Tahaks teada kuidas kontrollida palju õli sees yltse on ja palju seda yltse olema peab?