11-07-2014, 01:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2014, 01:56 AM ja muutjaks oli erx000.)
Dieselmekenist öeldi et kui lonkamisest lahti ei saa, siis nad on nõus vahetama elemendid kõige värskemate vastu, endal vaja ainult postikulu tasuda, väga tasemel teenindus. Pumba sain Oisust kätte ja midagi väheke olid nad reguleerinud, nüüd enam nii hullult ei lonka ja käib väheke mahedamalt ka. Keegi oli Oisust tellinud 7mm elementidega pumba ja maksma läks see täpselt 700.- mis on minumeelest liiga kallis. Dieselmeken tahab natuke rohkem, aga selle eest on ka väline korralik ALDA küljes ja pärast on võimalik pump sisuliselt sama hinnaga edasi müüa. Oisu tüüp oli muidu üsna asjalik, julgen soovitada.
Uued pihustiotsad ja tihendid
![[Pilt: IMG_5148_zpsd6a1a2f3.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5148_zpsd6a1a2f3.jpg)
![[Pilt: IMG_5149_zpse9efb57e.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5149_zpse9efb57e.jpg)
Võtsin salongi ka käsile, veerand miljonit kilomeetrit purjus soomlaseid sõidutanud taksojuht pole puhtusele erilist rõhku pannud, suur asi et vähemalt istmetel katted peal olid.
Enne
![[Pilt: IMG_5150_zps8734e95f.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5150_zps8734e95f.jpg)
Ja pärast
![[Pilt: IMG_5151_zps041b48e9.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5151_zps041b48e9.jpg)
Kuna ilmad on soojad ja tegemist vanakooli tehnikaga, siis ei hakanud tüübleid vägistama ja pesemine toimus lihtsustatud meetodil.
![[Pilt: IMG_5153_zpsf3b9d0a5.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5153_zpsf3b9d0a5.jpg)
Parempoolne detail on võrdluseks juba ära pestud.
![[Pilt: IMG_5159_zps812ef038.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5159_zps812ef038.jpg)
Uued pihustiotsad ja tihendid
![[Pilt: IMG_5148_zpsd6a1a2f3.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5148_zpsd6a1a2f3.jpg)
![[Pilt: IMG_5149_zpse9efb57e.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5149_zpse9efb57e.jpg)
Võtsin salongi ka käsile, veerand miljonit kilomeetrit purjus soomlaseid sõidutanud taksojuht pole puhtusele erilist rõhku pannud, suur asi et vähemalt istmetel katted peal olid.
Enne
![[Pilt: IMG_5150_zps8734e95f.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5150_zps8734e95f.jpg)
Ja pärast
![[Pilt: IMG_5151_zps041b48e9.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5151_zps041b48e9.jpg)
Kuna ilmad on soojad ja tegemist vanakooli tehnikaga, siis ei hakanud tüübleid vägistama ja pesemine toimus lihtsustatud meetodil.
![[Pilt: IMG_5153_zpsf3b9d0a5.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5153_zpsf3b9d0a5.jpg)
Parempoolne detail on võrdluseks juba ära pestud.
![[Pilt: IMG_5159_zps812ef038.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5159_zps812ef038.jpg)
![[Pilt: IMG_5156_zps596f7ed2.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_5156_zps596f7ed2.jpg)