09-07-2014, 09:53 AM
Väärt vaatamist 722.6 käigukastiga MB omanikele:
https://www.youtube.com/watch?v=bdt4g5jqo4E
https://www.youtube.com/watch?v=OQPNEH9mEQU
https://www.youtube.com/watch?v=QFqPjEQX8Xk
https://www.youtube.com/watch?v=pl55H5sxmUc
https://www.youtube.com/watch?v=mLQ8T2FlzKc
Juttu on nendes videodes muidugi palju, aga kui asi kokku võtta, siis enamjaolt on selle käigukasti probleemide ja veakoodide põhjuseks kas vana/must käigukastiõli, kehv kontakt elektroonikaplaadil või lekkiv pistik. Kusjuures esimesed kaks (vana õli/kehv kontakt) on omavahel tihedalt seotud, sest must õli tekitab kontaktide vahele sattudes probleeme ühendusega. Videos pakutakse elektroonikaplaadi probleemi lahenduseks selle vahetust, kuid ma pakuks, et selle võib lahendada ka lihtsalt kasti läbipesu ja õlivahetus (parandage, kui ma eksin).
Kui pole teada, kas pistik on kunagi vahetatud, siis ka selle võib profülaktika mõttes ära vahetada, et probleeme ennetada. Pistiku rõngastihendid paratamatult väsivad aja jooksul ning millalgi ta hakkab lekkima niikuinii. Pealegi ei maksa see palju, ca 10 eurot.
Ehk siis kui käigukastiõliga on kõik korras, siis tasuks kontrollida pistikut, st kas on õline või mitte.
https://www.youtube.com/watch?v=bdt4g5jqo4E
https://www.youtube.com/watch?v=OQPNEH9mEQU
https://www.youtube.com/watch?v=QFqPjEQX8Xk
https://www.youtube.com/watch?v=pl55H5sxmUc
https://www.youtube.com/watch?v=mLQ8T2FlzKc
Juttu on nendes videodes muidugi palju, aga kui asi kokku võtta, siis enamjaolt on selle käigukasti probleemide ja veakoodide põhjuseks kas vana/must käigukastiõli, kehv kontakt elektroonikaplaadil või lekkiv pistik. Kusjuures esimesed kaks (vana õli/kehv kontakt) on omavahel tihedalt seotud, sest must õli tekitab kontaktide vahele sattudes probleeme ühendusega. Videos pakutakse elektroonikaplaadi probleemi lahenduseks selle vahetust, kuid ma pakuks, et selle võib lahendada ka lihtsalt kasti läbipesu ja õlivahetus (parandage, kui ma eksin).
Kui pole teada, kas pistik on kunagi vahetatud, siis ka selle võib profülaktika mõttes ära vahetada, et probleeme ennetada. Pistiku rõngastihendid paratamatult väsivad aja jooksul ning millalgi ta hakkab lekkima niikuinii. Pealegi ei maksa see palju, ca 10 eurot.
Ehk siis kui käigukastiõliga on kõik korras, siis tasuks kontrollida pistikut, st kas on õline või mitte.