03-07-2014, 04:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2014, 04:29 PM ja muutjaks oli Black66.)
Seda W211 vooluta jätmist ei tasu nüüd nii kah karta, tulnud ette korduvalt remonttööde käigus ning ei ole veel midagi hullu juhtunud, ise tuleb olla hoolas ja tähelepanelik.
Staatilise elektri osas olen kah kuulnud erinevaid lugusid, pigem jällegi enda hooletus.
Miks ma üldse sellise probleemi tõstatasin? Põhjus lihtne, sai kunagi vahetatud ühel 95 aasta Camarol rooli ja seal oli vaja lisaks aku klemmidele ühendada lahti ka vastavad kaitsmed ning armatuuri alt airbagi pistik. Lihtsalt aku mahavõtust ei piisanud antud autol. Nii mõnigi mees on saanud padjaga vastu vahtimist. Kartsin, et 2004 aastaks on Mercedes veel midagi jubedamat välja mõelnud, kuid tundub et siin laheneb asi lihtsamalt.
Kuna mul on vaja vahetada ka esimene väike aku, siis võtan mõlemad tööd korraga ette ning siis on aku lahtiühendamine vajalik kahe töö tegemiseks, ehk et 2 kärbest 1 hoobiga.
Polstri saabumiseni läheb veel aega, aga paari nädala pärast vast saab asja ära teha. Eks ma annan teada, kas sain padjaga vastu lõgemeid või põletasin mõne ploki maha. Iseenesest ei usu, et siin midagi ületamatut peaks olema, suhteliselt easy fix, kui läheneda assjadele loogiliselt ja mutrivõtmed käes püsivad.
Staatilise elektri osas olen kah kuulnud erinevaid lugusid, pigem jällegi enda hooletus.
Miks ma üldse sellise probleemi tõstatasin? Põhjus lihtne, sai kunagi vahetatud ühel 95 aasta Camarol rooli ja seal oli vaja lisaks aku klemmidele ühendada lahti ka vastavad kaitsmed ning armatuuri alt airbagi pistik. Lihtsalt aku mahavõtust ei piisanud antud autol. Nii mõnigi mees on saanud padjaga vastu vahtimist. Kartsin, et 2004 aastaks on Mercedes veel midagi jubedamat välja mõelnud, kuid tundub et siin laheneb asi lihtsamalt.
Kuna mul on vaja vahetada ka esimene väike aku, siis võtan mõlemad tööd korraga ette ning siis on aku lahtiühendamine vajalik kahe töö tegemiseks, ehk et 2 kärbest 1 hoobiga.
Polstri saabumiseni läheb veel aega, aga paari nädala pärast vast saab asja ära teha. Eks ma annan teada, kas sain padjaga vastu lõgemeid või põletasin mõne ploki maha. Iseenesest ei usu, et siin midagi ületamatut peaks olema, suhteliselt easy fix, kui läheneda assjadele loogiliselt ja mutrivõtmed käes püsivad.