18-06-2014, 11:09 PM
Sellest on juba omamoodi päevik minu enda jaoks saanud aga jätkan usus, et äkki kellelgi kunagi tulevikus võib minu postitustest abi olla.
Pika otsimise peale ei suutnud mina õõtsasid mitte-A-osana leida. Jah, kõik väidavad ennast seda müüdavat, kui tegelikkuses on see vale õõts ja EI ühti W209/W211 õõtsaga.
Otsisin taastamisvõimalusi, Googel ja erinevad foorumid olid abiks, olin ka päris paljude taastajate telefonivestluses.
Paljud on vanakooli mehed ja ilmselt peaks uksest sisse astuma jupp näpus aga kahjuks ei ole sellist aega.
Sõelale jäi (foorumite ja vestluse järgi) Tartu mees nimega Einar Vanari. Saatsin Cargoga, tuli tagasi ka Cargoga. Kiirus oli muljetavaldav, loetud päevad.
Kuigi amortide alused žarniirid olid juba uued küljes, lasin ka need ühe soojaga ära taastada. Kokku läks 250 EUR (Kahe ülemise õõtsa žarniirid, millest ühe ehitas nullist ülesse uue munaka ja pesaga ning lisaks kaks amordi kinnitusžarniiri).
Kui kauba kätte sain, oli ühel žarniiril kaitsekummi ülemine kinnitusrõngas panemata ununenud - mees tunnistas oma viga ja hooletust, oli nõus oma kulu ja kirjadega seda Tartusse tahtma ja uuesti tagasi saatma. Annan andeks, kuid sellise summa juures võiks hoolikam olla aga eks kõigil juhtub.
Ja tänasega on mul kaks taastaud amordi alumist kinnituse žarniiri üle, kui keegi kunagi soovib/otsib, siis võtku ühendust.
Shed - mis tähendab ei hoia õli sees? Füüsiliselt lekib õli välja süsteemist või vajub auto alla/survelang?
Lisan ka oma pildimaterjali.
Pika otsimise peale ei suutnud mina õõtsasid mitte-A-osana leida. Jah, kõik väidavad ennast seda müüdavat, kui tegelikkuses on see vale õõts ja EI ühti W209/W211 õõtsaga.
Otsisin taastamisvõimalusi, Googel ja erinevad foorumid olid abiks, olin ka päris paljude taastajate telefonivestluses.
Paljud on vanakooli mehed ja ilmselt peaks uksest sisse astuma jupp näpus aga kahjuks ei ole sellist aega.
Sõelale jäi (foorumite ja vestluse järgi) Tartu mees nimega Einar Vanari. Saatsin Cargoga, tuli tagasi ka Cargoga. Kiirus oli muljetavaldav, loetud päevad.
Kuigi amortide alused žarniirid olid juba uued küljes, lasin ka need ühe soojaga ära taastada. Kokku läks 250 EUR (Kahe ülemise õõtsa žarniirid, millest ühe ehitas nullist ülesse uue munaka ja pesaga ning lisaks kaks amordi kinnitusžarniiri).
Kui kauba kätte sain, oli ühel žarniiril kaitsekummi ülemine kinnitusrõngas panemata ununenud - mees tunnistas oma viga ja hooletust, oli nõus oma kulu ja kirjadega seda Tartusse tahtma ja uuesti tagasi saatma. Annan andeks, kuid sellise summa juures võiks hoolikam olla aga eks kõigil juhtub.
Ja tänasega on mul kaks taastaud amordi alumist kinnituse žarniiri üle, kui keegi kunagi soovib/otsib, siis võtku ühendust.
Shed - mis tähendab ei hoia õli sees? Füüsiliselt lekib õli välja süsteemist või vajub auto alla/survelang?
Lisan ka oma pildimaterjali.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”