02-06-2014, 08:45 AM
Ilus auto ja näikse olevat põhjalik töö. Loodetavasti näeme seda autot mõnel üritusel.![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
Miks velgede südamikud kere värvi?
Aga selle hala võiks jätta enese teada. Kui isegi piisavalt sarnast istmekangast nii levinud autole, kui seda on mosse ei suuda leida, on küll kehva taastaja. Muide, musta numbri eksperdid pole riigiametnikud, vaid vanatehnikasootsiumi liikmed.
Ning tõepoolest ajavad nad juuksekarva neljaks - selline on kord vana kooli meeste komme.
Samas ei anna must number meil mingeid eeliseid ja seetõttu ei näe selle puudumises ka midagi halba. Auto sellest kehvemaks ei muutu. Ning mida vähem on "peaaegu taastatud" autosid, seda kõrgem on musta numbri väärtus asjatundjate silmis.
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
Miks velgede südamikud kere värvi?
(01-06-2014, 09:13 PM)arcar Kirjutas: ...
mustast numbrist võib tänu meie bürokraatiale vaid und näha ja ega ma seda selle eesmärgiga ei ehitanud ka !
...
Sõbral on 401 mosse ja musta numbrit ei antud kuna "istmete kangas ei ole originaalne",tsiteerides klassikuid"tule taevas appi",seda Kreenholmi tehastki pole enam maamunal mis kunagi seda tootis,kus kurat sa seda siis võtma peaks !
...
Aga selle hala võiks jätta enese teada. Kui isegi piisavalt sarnast istmekangast nii levinud autole, kui seda on mosse ei suuda leida, on küll kehva taastaja. Muide, musta numbri eksperdid pole riigiametnikud, vaid vanatehnikasootsiumi liikmed.
Ning tõepoolest ajavad nad juuksekarva neljaks - selline on kord vana kooli meeste komme.
Samas ei anna must number meil mingeid eeliseid ja seetõttu ei näe selle puudumises ka midagi halba. Auto sellest kehvemaks ei muutu. Ning mida vähem on "peaaegu taastatud" autosid, seda kõrgem on musta numbri väärtus asjatundjate silmis.
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)