30-05-2014, 08:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2014, 08:32 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Vedrusilmast toetamine on hea mõte. Ei murra pealehte.
Mis puudutab venitamist, siis...
Mina olen tarbinud pika tagaülendiga autot. Jube tüütu: isegi äärkive peab kogu aeg vahtima.
Autode jms vedamisel saab ju jätta pikema ülendi üle kastiserva tolknema...
Ega suurema kandevõimega autode neljarehviline sild ole kasutajate kiusamiseks alla pandud, sel ikka mingi mõte ka sees. Ehk liiklejana ma küll ei kiida heaks seda, et keegi muu liikluse hulgas mitmekordse ülekoormaga ringi seikleb...
Vahele keevitamisel tuleb väga hoolega üle vaadata nii materjalid kui oma keevitusoskus: tegemist on kriitilise tähtsusega lõiguga ja sinna lõigete-keevituste tegemisel peab üsna hoolikas olema, et raam järjekordse ahnitsemise käigus läbi ei painduks.
Ülalkirjutatust paluks mitte välja lugeda teemaalgataja õpetamist, vaid lihtsalt murelikke mõtteid sõiduautoroolist, mis paratamatult tekivad kaasliiklejate sõiduvahendite remontimisel kasutatud leidlikkust kaedes.
Mis puid puudutab: 1 tm puitu kaalub niiskusest ja liigist sõltuvalt 550-800 kg. Kui kast on lahja 4 m ja laiust need tavalised 2,2 m, siis on juba põhja pindala 8+ ruutu. Kui koorem on laotud vaid ühemeetriseks, on autol peal 8 ruumi puitu, mis keskmise ladumistiheduse juures on 0,6*8=4.8 tihu puitu, mis ka kerge kuusepuu korral annab massiks üle 2 tonni. Kisub nagu paljuks õblukese raami ja koormatud pooltelgedega autole...
Mis puudutab venitamist, siis...
Mina olen tarbinud pika tagaülendiga autot. Jube tüütu: isegi äärkive peab kogu aeg vahtima.
Autode jms vedamisel saab ju jätta pikema ülendi üle kastiserva tolknema...
Ega suurema kandevõimega autode neljarehviline sild ole kasutajate kiusamiseks alla pandud, sel ikka mingi mõte ka sees. Ehk liiklejana ma küll ei kiida heaks seda, et keegi muu liikluse hulgas mitmekordse ülekoormaga ringi seikleb...
Vahele keevitamisel tuleb väga hoolega üle vaadata nii materjalid kui oma keevitusoskus: tegemist on kriitilise tähtsusega lõiguga ja sinna lõigete-keevituste tegemisel peab üsna hoolikas olema, et raam järjekordse ahnitsemise käigus läbi ei painduks.
Ülalkirjutatust paluks mitte välja lugeda teemaalgataja õpetamist, vaid lihtsalt murelikke mõtteid sõiduautoroolist, mis paratamatult tekivad kaasliiklejate sõiduvahendite remontimisel kasutatud leidlikkust kaedes.
Mis puid puudutab: 1 tm puitu kaalub niiskusest ja liigist sõltuvalt 550-800 kg. Kui kast on lahja 4 m ja laiust need tavalised 2,2 m, siis on juba põhja pindala 8+ ruutu. Kui koorem on laotud vaid ühemeetriseks, on autol peal 8 ruumi puitu, mis keskmise ladumistiheduse juures on 0,6*8=4.8 tihu puitu, mis ka kerge kuusepuu korral annab massiks üle 2 tonni. Kisub nagu paljuks õblukese raami ja koormatud pooltelgedega autole...