21-05-2014, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2014, 11:25 PM ja muutjaks oli Veskioja.)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/h...9642_o.jpg
Nati läs p e.tiivad olid 207 pealt pärit,ideepoolest ei tohiks justkui erinevust olla,aga oli ja üsna suur.Ülemised nurgad mis ristuvad kapote ülemiste nurkadega,neid pidi korralikult maha lihvima,et kere kujuga kokku sobiks.Kinnitus aukusi sai pikklikumaks freesitud jne.Siin tegin suure vea,et ei proovind koos kapotega,nüüd peale maalimist ei sobi vahed.
Klaasi aluse raami ka vahetasin,oli teine juba palju kordi lapitud,polnd enam erilist mõtet sinna veel pahtlit juurde lisada Almelost 40 € .Kraami peaks siin peal olema nüüd omajagu,niipea loodan,et rooste koll kimbutama ei tule.Tiivad ja muu põhja alune sai veel omakorda pinnakaga üle võõbatud.Välispidiseks võõbaks valisin honda nomenklatuurist R 72 P ,just paraja teraga t.punane,vbl.sai isegi liiga hea sellise veoka tarvis.
Nati läs p e.tiivad olid 207 pealt pärit,ideepoolest ei tohiks justkui erinevust olla,aga oli ja üsna suur.Ülemised nurgad mis ristuvad kapote ülemiste nurkadega,neid pidi korralikult maha lihvima,et kere kujuga kokku sobiks.Kinnitus aukusi sai pikklikumaks freesitud jne.Siin tegin suure vea,et ei proovind koos kapotega,nüüd peale maalimist ei sobi vahed.
Klaasi aluse raami ka vahetasin,oli teine juba palju kordi lapitud,polnd enam erilist mõtet sinna veel pahtlit juurde lisada Almelost 40 € .Kraami peaks siin peal olema nüüd omajagu,niipea loodan,et rooste koll kimbutama ei tule.Tiivad ja muu põhja alune sai veel omakorda pinnakaga üle võõbatud.Välispidiseks võõbaks valisin honda nomenklatuurist R 72 P ,just paraja teraga t.punane,vbl.sai isegi liiga hea sellise veoka tarvis.