21-05-2014, 08:36 AM
Minu arvutus oli muidugi teooria, aga
-Sama kogus Ah kaob teoorias käivitamisega nii suurest kui väiksest akust. Kuna väikest akut koormatakse enam, siis kasutegur käivitamisel on kehvem ja reaalsuses kaotab väike aku rohkem kui suur aku oma mahtuvusest võrdse käivituse korral.
-Nagu Võsa mainis, on just väikse akuga probleem, et kui auto on räim ja käiad hoolega starterit, siis genekas lajatab korralikult tühjenenud akule suured amprid selga ja seda akut kauaks pole, eriti kui see kordub hommikust hommikusse.
-Kui teema algas W124-ga, siis aku asub just mootoriruumis
-5 sekundit (starteri andmist minu näites) ei käivitata ühtegi korras autot, ei bensukat ega diislit. Ma eeldan, et räägime korras autodest.
-Käivitamisel lükkab auto osa tarbijaid tagant ära. Pluss see, et muude elektriseadmete kaotatud ampertunnid nende sekundite jooksul on tühised võrreldes käivitusel kuluvaga(ega süüdet sisse keerates ei pane järgi juba tagaklaasi soojendust, istmesoojendusi jms)
-Väike genekas auto elektriseadmete täiskoormusel laebki ju madalamate ampritega kui võimas genekas ja aku laadimise kasutegur on parem seetõttu?
-Kui sõidud piirduvadki linna vahel lühikeste otstega, siis probleem laadimisega võib tekkida iga akuga. Spekuleerin, et just väikse aku puhul on probleem tõenäolisem (arvestades ülal toodut).
-Sama kogus Ah kaob teoorias käivitamisega nii suurest kui väiksest akust. Kuna väikest akut koormatakse enam, siis kasutegur käivitamisel on kehvem ja reaalsuses kaotab väike aku rohkem kui suur aku oma mahtuvusest võrdse käivituse korral.
-Nagu Võsa mainis, on just väikse akuga probleem, et kui auto on räim ja käiad hoolega starterit, siis genekas lajatab korralikult tühjenenud akule suured amprid selga ja seda akut kauaks pole, eriti kui see kordub hommikust hommikusse.
-Kui teema algas W124-ga, siis aku asub just mootoriruumis
-5 sekundit (starteri andmist minu näites) ei käivitata ühtegi korras autot, ei bensukat ega diislit. Ma eeldan, et räägime korras autodest.
-Käivitamisel lükkab auto osa tarbijaid tagant ära. Pluss see, et muude elektriseadmete kaotatud ampertunnid nende sekundite jooksul on tühised võrreldes käivitusel kuluvaga(ega süüdet sisse keerates ei pane järgi juba tagaklaasi soojendust, istmesoojendusi jms)
-Väike genekas auto elektriseadmete täiskoormusel laebki ju madalamate ampritega kui võimas genekas ja aku laadimise kasutegur on parem seetõttu?
-Kui sõidud piirduvadki linna vahel lühikeste otstega, siis probleem laadimisega võib tekkida iga akuga. Spekuleerin, et just väikse aku puhul on probleem tõenäolisem (arvestades ülal toodut).