20-05-2014, 09:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2014, 09:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-05-2014, 08:46 PM)kaupo51 Kirjutas: ...
Kui on tegu 55A genekaga, mille väljundpinge on 13,8 volti ning auto peal on 100 Ah aku (algse)klemmipingega 12,0 V ning auto sõidab linna vahel vihmase ilmaga (töötab tagaklaasi soojendus) 15 minutit, siis minu arvates genekas tõesti ei suuda akut täis laadida.
Kasutage vaidluses rohkem konkreetseid numbreid.
Võtame siis konkreetsemalt: Sinu pakutud autol ei ole vahet, kas garaažist minnakse 56Ah akuga või 100 Ah akuga - mõlemal juhul akut veerandtunniga täis ei laeta, sest kunagi 55 A laadimisvoolu@13,8V tarninud geneka väljahingatavast voolust võtavad auto originaaltuled nii 15+ A, mainitud tagaklaasisoojendus amprit 18-20, salongipuhur ka sama palju. Natuke tahavad ka telefonilaadija ja lustikummut ning akule jääbki vaid mõni amper. Millest veerandtunniga just kuigi palju käivitamiseks tarbitud mõne ampertunni asendamiseks ei jagu.
Kasutaja Soebralik siin väidab, et suuremat akut tuleks laadida tihemini/kauem. Füüsikaseadused väidavad, et samadel tingimustel ei ole vahet: kui auto mootor töötab liiga vähe, tuleb akut juurde laadida sõltumata suurusest.