20-05-2014, 04:31 PM
(20-05-2014, 02:24 PM)Soebralik Kirjutas: ...
maksmimaalselt 75 amprit, teine 100 amprit, kolmas 125 amprit, siis on ju ka laadimine erinev
...
Säärast laadimisvoolu ei suuda ükski aku (isegi Optimal on lubatud kuni 75A) vastu võtta. Pigem panevad voolu nahka igasugused soojendused ja täisvõimsusel huugavad ventilaator ja tuled. Ning ei tasu unustada ka hüpermega stereosüsteemi oma võimendipargiga, mille kondensaatorit peale iga tümakat iga sellestsamast generaatori tekitet elektrist täidetakse.
Laadimisvoolu piirab ära vooluallika sisetakistus, mis aku täitumisel tõuseb. Seetõttu ka voolutugevus püsiva pinge korral järjest väheneb. Pigem võib väikese aku korral tekkida olukord, kus pea täielikult tühjenenud aku on nõust võtma lühiajaliselt vastu 40+A laadimisvoolu. Ning paratamatus on see, et mida väiksem on aku, seda kiiremini suudab teemaks oleva kolmeliitirise diisli starter sellest voolu välja lüpsta. Egas ilmaasjata ole seal juba tehasest põhjamaade (või taksovarustuse) valikuna 100 Ah akud peal.
Vaidled hetkel Sina, tekitades mingeid müstilisi suure aku hädasid.