20-05-2014, 03:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2014, 03:35 PM ja muutjaks oli Priit.)
Selleks ongi generaatorid erinevad, et eri autodel on eri hulk elektriseadmeid, mida on vaja toita. Ja seadmete toitmisest peab üle jääma vajalik hulk ressurssi aku laadimiseks. St kui generaator on piiripealne, tekib igal juhul probleem, nii suurema kui väiksema akuga. Elektriseadmete kasutegur on üldiselt väga hea, nii et sellega pole mõtet väga arvestada (ka aku ei lähe laadides üldiselt tuliseks). Kui me vaatame tavalise akulaadija voolutugevust (ampreid), millega akut laetakse, siis on see generaatori pakutavatest ampritest tühine osa.
Aku laadimine mistahes generaatoriga on piiratud. Kui suunaksid akule otse n 50A, ei peaks aku sellele vastu. Ja käivituse puhul võetakse nii suurest kui väiksest akust sama kogus energiat.
Aku laadimine mistahes generaatoriga on piiratud. Kui suunaksid akule otse n 50A, ei peaks aku sellele vastu. Ja käivituse puhul võetakse nii suurest kui väiksest akust sama kogus energiat.