28-04-2014, 05:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2014, 05:53 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(28-04-2014, 08:41 AM)v6sa Kirjutas:(27-04-2014, 10:10 AM)onu_siim Kirjutas: ...
Läbis6it oli 100k kopikatega, Svensksåld, mitte-peldik.
Keegi polnud (ka staazikas MB-diagnostik) sellist veakoodi enne näinud, seega päring Daimlerisse ning nendepoolne vastus oli, et ajus on midagi tehtud ning sellest see unikaalne kood.
*Bokse kuskil vahelolema ei paistnud.
Vat sellesama kohta. Et koodide lugemise tulemuseks oli ennenägematu/ebaloogiline veakood, bokse ei olnud, MB esinduse Diagnostik (ja mitte suvaline praktikant) tõstis käes üles.
Huvitav, milline see unikaalne kood võiks olla? Pardadiagnostika väljastab etteantud koodide valikust asjakohase, mitte ei tekita neid koode omaenese tarkusest. Samas võib ebaloogiline koodidevalik üsna huvitava tulemuse anda küll, mida ka kogenud Diagnostikul annab tükk aega harutada.
Mis muidugi ei välista, et keegi nutikas ei võiks olla käinud tarkvara oma tarkusest ümber sättimas.
Ka mul on mõned korrad, teist marki autoga nii olnud, et originaal diagnoosiarvuti näitab nt. Pxxxx, ja see on kõik, mitte mingit teksti selle vea kohta või siis "unknown". Ka service manualis erinevate veakoodide loendis sellist veakoodi ei ole esine.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020