Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ml 270 cdi sureb sõiduaeg välja
#1
problem selline kas siin on kellegil varem selline asi olnud et sõidad rahulikult yhtlase kiirusega ja järsku surem lihtsalt välja armatuuris lööb põlema kõigepealt epc ( kui õigesti kirjutasin ) ja peale seda sureb välja ja syttivad kõik tuled. kuna mul on automaat siis lykkan N peale ning käivitan hoopealt uuesti ja kõik toimib jälle läheb ilusti käima ning sõidab jälle kuni sureb jälle välja mitte kyll kohe aga u 5km pealt. vahest toimib kõik ideaalselt ja ei sure välja vahest on nii et päevas sureb välja 10 korda. korra varem oli ka see problem aga suri aind korra välja ja siis oli mingi paar kuud vahet kui nyyd see jama hakkas.

kas asi võib olla ka kytuses kuna ennem ei olnud ja eile peale tankimist hakkas see jama pihta. mul oli canister mingi 1.5 kuud kuuris seisnud ning valasin sisse selle kodus. ning õhtul kui sõitma läksin hakkas see jama koheselt pihta.

yhesõnaga kas kellegil on mõtteid või samasugust probleemi ning on sellele lahenduse saanud. või aitab siin ainult siagnost.
Vasta
#2
Ma arvan, et sellise vea puhul on diagnost kõige mõtekam lahendus. EPC peaks vist olema mingi Electronic Power Control. Endal on E 320 CDI ja mul suretas ka vahepeal autot välja. Ainult, et mul tegi seda kiirendades. Diagnost ütles, et sissepritses on surve liiga suureks läinud, et mingi regulaatorklapp polevat survet maha lasknud. A kui Sul tavalise sõiduga välja suretab, sis on milleski muus arvatavasti viga. Diagnostika peaks kindlasti selle ära näitama. Samas siin leidub ka tarkpäid, kes vb vea kohe ära ütlevad. Pead veidi kannatust varuma Big Grin
Vasta
#3
on olnud ka selline probleem erinevate autodega.põhjuseks oli jah see rõhu klapp lasi survelattis rõhu maha.
Vasta
#4
Endal just pühapäeval oli sama jama. Aga mul ta enam käima ei läinudki.
Paela otsas sai siis Lesvenisse veetud ja seal siis peale kütte filtri vahetust ta lõpuks suure käiamise peale läks tööle.
Kus juures järgmise õli vahetuseni on jäänud 2500 km (kütte filtrit vahetan iga 15000 tagant koos õliga).
Järgmine hooldus läheb paak puhastusse ja ka seal olev filter, eks näeb mis sealt välja tuleb.
Seega tasub kontrollida milline kütte filter välja näeb.
Kanistris seisnud küttega on see jama, et tekib sinna kondents ja see tuleks enne paaki valamist valada mõnda anumasse kust siis vaikselt paaki valades oleks näha kas põhja jääb ka kondentsi.
Omal on kogemused kuidas 200L vaadist tankides on lõpuks põhjas umbes 1-1,5L kondentsi.
Kurjajuur
Vasta
#5
ML 270 cdi püsikiirusehoidja ei toimi.

Probleem selles, et peale esimeste alumiste zarniiride vahetust, teeninduses, ei toimi enam püsikiirusehoidja.
Ei näe selles küll otsest seost...kuid kummalisel kombel kohe peale zarniiride vahetust, oli kadunud püsikas.......
Diagnostis väideti,et läbi on piduri andur....pandi uus...aga tulemus ikka sama.Siis väideti, et rooli asendi andur läbi,et seepärast ei toimi.....Kui tõsiselt sellesse väitesse suhtuda? Väide põhineb faktil, et armatuuris põleb BAS märgulamp.aga see põles ka enne, siis kui püsikas veel töötas.Oskab keegi soovitada,millest siiski pihta hakata,mida kontrollida.
Samuti on mootor ise selline uimane, vahel toimib ilusti jõuliselt, samas jälle nagu oleks vati sees kinni.....kütus on sama.
Õeldi, õhumassi andur......vahetasin ära, panin uue......kasu ei midagi, täpselt sama.
Vasta
#6
(18-03-2013, 10:49 PM)saarlane001 Kirjutas: ...
Probleem selles, et peale esimeste alumiste zarniiride vahetust, teeninduses,...
keegi soovitada,millest siiski pihta hakata,mida kontrollida.
...

Mihandne teenindus jännis on? ML ei tohiks nüüd üle mõistuse keerukas auto olla, kuid ilma Starita võib huvitavaks minna küll.

Vaheta teenendust?
Vasta
#7
(18-03-2013, 10:49 PM)saarlane001 Kirjutas: ML 270 cdi püsikiirusehoidja ei toimi.

Probleem selles, et peale esimeste alumiste zarniiride vahetust, teeninduses, ei toimi enam püsikiirusehoidja.
Ei näe selles küll otsest seost...kuid kummalisel kombel kohe peale zarniiride vahetust, oli kadunud püsikas.......
Diagnostis väideti,et läbi on piduri andur....pandi uus...aga tulemus ikka sama.Siis väideti, et rooli asendi andur läbi,et seepärast ei toimi.....Kui tõsiselt sellesse väitesse suhtuda? Väide põhineb faktil, et armatuuris põleb BAS märgulamp.aga see põles ka enne, siis kui püsikas veel töötas.Oskab keegi soovitada,millest siiski pihta hakata,mida kontrollida.
Samuti on mootor ise selline uimane, vahel toimib ilusti jõuliselt, samas jälle nagu oleks vati sees kinni.....kütus on sama.
Õeldi, õhumassi andur......vahetasin ära, panin uue......kasu ei midagi, täpselt sama.

No kui mingite sillaosade vahetusega kokkujooks nii valeks läks, siis võib püsikas kaduda küll jah

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#8
(18-03-2013, 10:49 PM)saarlane001 Kirjutas: ML 270 cdi püsikiirusehoidja ei toimi.

Probleem selles, et peale esimeste alumiste zarniiride vahetust, teeninduses, ei toimi enam püsikiirusehoidja.
Ei näe selles küll otsest seost...kuid kummalisel kombel kohe peale zarniiride vahetust, oli kadunud püsikas.......
Diagnostis väideti,et läbi on piduri andur....pandi uus...aga tulemus ikka sama.Siis väideti, et rooli asendi andur läbi,et seepärast ei toimi.....Kui tõsiselt sellesse väitesse suhtuda? Väide põhineb faktil, et armatuuris põleb BAS märgulamp.aga see põles ka enne, siis kui püsikas veel töötas.Oskab keegi soovitada,millest siiski pihta hakata,mida kontrollida.
Samuti on mootor ise selline uimane, vahel toimib ilusti jõuliselt, samas jälle nagu oleks vati sees kinni.....kütus on sama.
Õeldi, õhumassi andur......vahetasin ära, panin uue......kasu ei midagi, täpselt sama.

Oli sama probleem. Vahetati rooliotsad. Panin auto käima, kohapeal keerasin rooli lõpuni ühele poole, siis teisele poole ja kadus ära. Mul öeldi et seal mingi sensor mis paneb automatselt rooliasendi paika.
Vasta
#9
Täna siis käisin ja lasin silla ära reguleerida, rool pandi otseks.....aga kasu ei midagi.....püsikiirusehoidja tööle ei hakanud.samuti ei kustu BAS märgutuli armatuuris, proovisin rooli keerata küll vasakule ja paremale....et õpiks oma asendi selgeks, aga ei midagi.Samas ei saa aru, mis seos peaks olema rooliasendil ja püsikiirusehoidjal.Püsikas toimis ju varem ka siis kui BAS märgutuli põles.Püsikas lõpetas töölepingu aga peale esimeste zarniiride vahetust.
Vasta
#10
Mul vahest kui isegi mingi pirn on läbi või klaasipesu vedelik on otsas siis ka ei lähe püsikiiruse hoidja tööle. Kui armotuuris põleb ükskõik mis viga võib püsikiirusehoihdja mitte töötada. Vastust küsimusele miks ei tööta, ei oska öelda.
Vasta
#11
Täielik müstika. Eile peale silla segulli, ei toimunud mingit muutust, püsikas tagasi ei tulnud, BAS märgutuli armatuuris ei kustunud.Sõitsin niiviisi oma 50 km.Täna hommikul autot käivitades,see pagana BAS,enam põlema ei jäänud,ja siiamaani ei põle.Ehki enne põles järjepidevalt nädal aega, ja seda kohe peale zarniiride vahetust.Kahjuks aga püsikas siiski töölepingut ei uuendanud,tema keeldub järjekindlalt minuga koostööd tegemast.
Soovitage kedagi pädevat elektroonikut,kelle juures on saadus püsika suhtes oma probleemid lahendatud.....Lesvenit,seekord ei tüütaks....
Vasta
#12
Mis puutub BAS tulese siis tegu võib olla piduripedaali juures oleva lülitiga. Omal oli sama probleem, lüliti hakkas jamama ja nii se BAS põles ja kustus aega ajalt ja püsikiiruse hoidja, kiiruse limiit kah ei töödanud. Lüliti leiad siis kui keerad armatuuri aluse kaane lahti ja otsid piduripedaali juurest lülitit millel juhtmed küljes, vasakule või paremale keerates tuli ilusti välja kontrolli kas seal lüliti sees kõik terve või on mõni kõrv murdunud mis siis ühendust annab nagu jumal juhatab. Muidugi võimalik et tegid sarniire vahetades mõnele juhtmele viga.
Vasta
#13
(20-03-2013, 08:16 AM)saarlane001 Kirjutas: Täielik müstika. Eile peale silla segulli, ei toimunud mingit muutust, püsikas tagasi ei tulnud, BAS märgutuli armatuuris ei kustunud.Sõitsin niiviisi oma 50 km.Täna hommikul autot käivitades,see pagana BAS,enam põlema ei jäänud,ja siiamaani ei põle.Ehki enne põles järjepidevalt nädal aega, ja seda kohe peale zarniiride vahetust.Kahjuks aga püsikas siiski töölepingut ei uuendanud,tema keeldub järjekindlalt minuga koostööd tegemast.
Soovitage kedagi pädevat elektroonikut,kelle juures on saadus püsika suhtes oma probleemid lahendatud.....Lesvenit,seekord ei tüütaks....

Hiromante meil ei ole. Väidetavalt on kusagil Kolja, kes paneb käe peale ja viga kaob.Confused

ML on piisavalt elektrine auto, et ilma arvutita jääbki juppe vahetama. Vali Lesven või Hort ja lase auto üle kuulata inimesel, kes veakoodide tausta ka teab. Pelgast "veakoodide kustutamisest" KTSiga ei piisa.

Star ja oskused on ka kasutajal wdb240, kuid tema kalender võib üsna täis olla.
Vasta
#14
Mnjaa, mehed, ei tahaks häbematu olla,tänud soovituste eest,aga kui minu teemat tähelepanelikult loete, siis seal mainisin kohe, et too pidurilüliti, sai uus pandud......kasu ei midagi.....diagnostikat teostati samuti.....LESVENIS.......nii,et......
Püsika suhtes veel see asi, et Lim süsteem ise toimib.....see ongi minu jaoks kummaline.
Vasta
#15
Tere

Meil on ML-l olnud probleeme rataste juures asuvate anduritega (ABS või ESP vmt). Eriti talvel, seal on mingisugused peenikesed juhtmed, kui miski pihtab saab lume-lörtsi-jääga, on armatuur nagu jõulupuu ja sellega seoses ka loomulikult cruise control ei tööta. Tegemist küll W164-ga.
Soovitada võin Peterburi teel tegutsevat Andreid, kes tegeleb spetsiaalselt MB elektroonikaga. Meie kogemused tema juures senini on olnud asjalikud, kuid kallid. Ma ei tea ta firma nime, aga oskan juhatada - Kui sõidad kesklinna poolt mööda Peterburi teed "Venemaa poole", siis peale Susi hotelli Neste juures on foor, sealt vasakule, mäest alla ja hoia vasakule. Vasakut kätt tekivad garaažid, millest ühe ümber on ilmselt hunnik Mercedeseid.
Vasta
#16
(20-03-2013, 10:22 PM)Iphica Kirjutas: Tere

Meil on ML-l olnud probleeme rataste juures asuvate anduritega (ABS või ESP vmt). Eriti talvel, seal on mingisugused peenikesed juhtmed, kui miski pihtab saab lume-lörtsi-jääga, on armatuur nagu jõulupuu ja sellega seoses ka loomulikult cruise control ei tööta. Tegemist küll W164-ga.
Soovitada võin Peterburi teel tegutsevat Andreid, kes tegeleb spetsiaalselt MB elektroonikaga. Meie kogemused tema juures senini on olnud asjalikud, kuid kallid. Ma ei tea ta firma nime, aga oskan juhatada - Kui sõidad kesklinna poolt mööda Peterburi teed "Venemaa poole", siis peale Susi hotelli Neste juures on foor, sealt vasakule, mäest alla ja hoia vasakule. Vasakut kätt tekivad garaažid, millest ühe ümber on ilmselt hunnik Mercedeseid.

Firma nimi on MB Abi OÜ, endine Formatik. Googelda mbabi ja leiad kontaktid.

Vasta
#17
(20-03-2013, 07:39 PM)saarlane001 Kirjutas: ...diagnostikat teostati samuti.....LESVENIS...

Oot, nende arvates on siis asi korras? Nii jätadki?
Või jäi midagi ütlemata...

Mida diagnostikas välja loeti? Mingid koodid peavad üleval olema, kui veatuli armatuuris põleb.

Formatiku Andreid kiidetakse ja laidetakse võrdselt. Aga kaotada pole ju ka midagi - niikuinii praegu ei tööta.
Vasta
#18
(20-03-2013, 10:57 PM)v6sa Kirjutas: Formatiku Andreid kiidetakse ja laidetakse võrdselt. Aga kaotada pole ju ka midagi - niikuinii praegu ei tööta.

Mina pidin kahjuks sealt oma lonkava 12-ga wdb240 juurde s6itma. Positiivne oli see et kuna abi ei saanud siis oli ka arve vastav.
Ma soovitan kohe wdb240-ga aja kokku leppida.
having trouble having fun...
Vasta
#19
Diagnosti ajal väideti algul ,et piduri lüliti.....vahetati ära, pandi uus.......kasu ei miskit.siis oli deooria,et rooliasendi andur on läbi...õnneks seda kohapeal ei olnud, muidu oleksin ostnud.....ei usu, et andur omadega õhtul on,kuna täna hommikul kustus armatuuris BAS kiri ja seade toimetab nii nagu vaja.Eile õhtul lasin silla regulli teha......seejärel üritasin roolile õpetada asendit,keerates teda lõpuni välja nii vasakule kui paremale...kasu ei miskit...BAS põleb ja süsteem ei tööta.......öö läbi auto seisis ja hommikul käivitades kustus kohe ka BAS lambike......ja kogu päev rahu majas.Hakka või uskuma, et mingi seos olemas.Kui nüüd mingi nipiga püsikiirusehoidja ka toimetama saaks,oleks elu nagu lill......paraku ei taha püsikas aga sellest kuuldagi.Ja töölepingu lõpetas ta peale esimeste alumiste zarniiride vahetust lesvenis.Nüüd armatuuris ükski lamp põlema ei jää...aga püsikas kah tööle ei hakka, samas LIM süsteem toimib .
Vasta
#20
(20-03-2013, 11:54 PM)saarlane001 Kirjutas: Diagnosti ajal väideti algul ,et piduri lüliti.....vahetati ära, pandi uus.......kasu ei miskit.
...
Ja töölepingu lõpetas ta peale esimeste alumiste zarniiride vahetust lesvenis.Nüüd armatuuris ükski lamp põlema ei jää...aga püsikas kah tööle ei hakka, samas LIM süsteem toimib .

Joonas, mida te tegite selle autoga?Eusa_think

Fromatikus võib ju käia - äkki saab abi. Aga mina panustaks wdb240-le.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb r320 cdi ei käivitu alan2222 0 272 11-01-2024, 07:55 PM
Viimane postitus: alan2222
Video ML 270 abi mootor swagiebear 7 1,157 07-05-2023, 10:30 PM
Viimane postitus: swagiebear
  Mercedes benz ML 270 Laizza 1 907 21-07-2022, 09:22 PM
Viimane postitus: vreps
  ML 320 cdi 2008.a MarksT 1 974 11-03-2021, 08:52 AM
Viimane postitus: Zlang
  Mercedes benz ml 270 roolilati sobivus pikkvint 17 11,330 23-11-2018, 09:30 AM
Viimane postitus: pikkvint
  ML 270 uimasus saarlane001 11 16,720 15-10-2017, 10:52 PM
Viimane postitus: madis71
  Ml 270 cdi 1999 Laadimis probleem Ml 270 cdi . 9 8,039 01-02-2017, 08:10 PM
Viimane postitus: Ml 270 cdi .
  W164 3.2 cdi 2005 TCM viga ONeills 2 5,166 23-11-2016, 01:55 PM
Viimane postitus: ONeills
  MB R350 CDI - kas webasto on vaikimisi peal? rraivo 2 3,858 04-10-2016, 02:29 PM
Viimane postitus: stihl
  MB GL 350 CDI, 2011- rooli kolks egor80 1 2,822 28-08-2016, 11:11 AM
Viimane postitus: mersukas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne