28-04-2014, 10:36 AM
Tuule- ja muu müra osas väike kommentaar. Kui vaadata Omega vs S210 tagaistmetest tahapoole jäävat mürasummutust, siis on kahe auto puhul lähenemine selgelt erinev. MB insenerid on seda võtnud kui optimeerimisülesannet, pannes müraisolatsiooni täpselt nii palju kui (hädapärast) vaja või lähteülesanne nõudis, st lapid kriitilistes kohtades. Ja kui nüüd kõrvaga kuulata, siis väljendub see S210-l suuremas kuminas/kohinas vms, mis tuleb tagaosast (omane just universaalkerega autodele). Omegal seevastu on kasutatud sisuliselt lausisolatsiooni ning seetõttu on ka tagaosast tulev kumin minimaalne.
Jah, ma tean, et minu jutust kõlab väike igatsus Omega järele. Sellel oli päris häid ja nutikaid lahendusi, mida MB-lt ei leia. Eriti nt istmete kokkuklappimise osas. Samas ei tee nende puudumine MBd halvemaks. Samuti ei hakka ma kohe oma S210t Omega vastu vahetama, kuigi viimane oleks odavam pidada.
Igaljuhul edu uue autoga! S210 on hea auto (v.a. rooste!). Eriti just pikkadel otsadel, kus isegi pärast 12+h sõitu on veel inimese tunne alles.
Jah, ma tean, et minu jutust kõlab väike igatsus Omega järele. Sellel oli päris häid ja nutikaid lahendusi, mida MB-lt ei leia. Eriti nt istmete kokkuklappimise osas. Samas ei tee nende puudumine MBd halvemaks. Samuti ei hakka ma kohe oma S210t Omega vastu vahetama, kuigi viimane oleks odavam pidada.
Igaljuhul edu uue autoga! S210 on hea auto (v.a. rooste!). Eriti just pikkadel otsadel, kus isegi pärast 12+h sõitu on veel inimese tunne alles.