27-04-2014, 03:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2014, 08:34 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
1.Mass maha,võti kindlasti esimesse astmesse
2.Spidoplokk eest(võib ka mitte,aga valgust rohkem)
3.Armatuuri alune plastik eemaldada
4.Immorõngas eest
5.Pistik lahti.Tuleb vajutada keele peale ja tõmmata ülespoole.Töötab kelgu põhimõttel
6.Luku tagaosas on kaks tifti,need tuleb vajutada läbi korpuse ja käes ta ongi.Rooliluku osa jääb roolisamba külge.(kui võti ei ole esimeses asendis,siis tiftid ei liigu)
7.Vajutades keelele saab klemmiploki kätte
8.Eemaldada kate ja pääsebki ligi.Mina puhastasin 2000 liivapaberiga,aga kindlasti on ka muud võimalused.Antud pildil on kontaktplaadi kinnitused lahti puuritud ja pärast saltseriga tagasi tinutatud.
ps.Vajadus remontimiseks tekib siis,kui võtit keerates spidoplokk ei võta pilti ette(klemmid 30,15R,15c,15)või ei rakendu hõõgküünlad(klemm nr 15X),starter(klemm nr. 50).Pildid ja vajalik inff saadud peachparts.com ja w210.com lehtedelt.
2.Spidoplokk eest(võib ka mitte,aga valgust rohkem)
3.Armatuuri alune plastik eemaldada
4.Immorõngas eest
5.Pistik lahti.Tuleb vajutada keele peale ja tõmmata ülespoole.Töötab kelgu põhimõttel
6.Luku tagaosas on kaks tifti,need tuleb vajutada läbi korpuse ja käes ta ongi.Rooliluku osa jääb roolisamba külge.(kui võti ei ole esimeses asendis,siis tiftid ei liigu)
7.Vajutades keelele saab klemmiploki kätte
8.Eemaldada kate ja pääsebki ligi.Mina puhastasin 2000 liivapaberiga,aga kindlasti on ka muud võimalused.Antud pildil on kontaktplaadi kinnitused lahti puuritud ja pärast saltseriga tagasi tinutatud.
ps.Vajadus remontimiseks tekib siis,kui võtit keerates spidoplokk ei võta pilti ette(klemmid 30,15R,15c,15)või ei rakendu hõõgküünlad(klemm nr 15X),starter(klemm nr. 50).Pildid ja vajalik inff saadud peachparts.com ja w210.com lehtedelt.