25-04-2014, 10:45 AM
Kui sa Omega pealt ümber istud, siis arvesta, et S210 vedrustus on tiba jäigem kui Omegal, eriti Avantgarde seades. Samuti on universaalkere veidi lärmakam, st tuulekohinat ja rehvimüra tuleb rohkem sisse. Nende kahe näitaja osas (vedrustuse pehmus, müra) oli MB minu jaoks väike pettumus.
Rooste on 210 jaoks murekoht tõesti, kuid Omega meest ei tohiks see hirmutada
St kui hindad mugavust ja ruumikust võimalikult vähese raha eest, siis jää Omega juurde. 3-3.5k eest saab väga heas korras FL Omega, millel roosteprobleem peaaegu puudub. Samas konditsioonis S210 hinnad on pigem 4k ja peale.
Ja kes siis odomeetri näitu usub? Kasutatud auto ostuks on ikka muud kriteeriumid kui võimalikult väike number läbisõidunäidikul.
Rooste on 210 jaoks murekoht tõesti, kuid Omega meest ei tohiks see hirmutada
St kui hindad mugavust ja ruumikust võimalikult vähese raha eest, siis jää Omega juurde. 3-3.5k eest saab väga heas korras FL Omega, millel roosteprobleem peaaegu puudub. Samas konditsioonis S210 hinnad on pigem 4k ja peale.
Ja kes siis odomeetri näitu usub? Kasutatud auto ostuks on ikka muud kriteeriumid kui võimalikult väike number läbisõidunäidikul.