11-04-2014, 04:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2014, 04:45 PM ja muutjaks oli hents99.)
Mis turbot kasutad? 0.5 bar`i juures 500Nm on päris palju. Turbobandiitidel on ühtteist juba õppida. Eeldades, et CE on ikka 3.0 bensukas, mitte 300CD turbo.
Ma pean ära mõõtma, mis mõõduga pooltelje otsad mul on. 3.0 132kW omad on väiksemad.
Ma usun, et poest tutikad osta ja jäävad kestma. Bemmidel sama lugu. Kasutatud ei kesta, ostad UM`ist tutika ja jääb kestma.
20+ aastat vana tehnika ikkagi + läbisõit keskmisel W124 tänapäevaks ca 1 miljonit, diislitel kõvasti rohkem.
Kemppi differ pole just eriti hea lahendus. Mersul on veel LSD difreid kilohinna eest saada. Mul on ülekannete järgi riiulis....W124 erinevaid suuruseid ja W126 omi.
Ehk LSD valik, mida W124 kasutada on ülekannetega 2.24-3.9x.
W124 puhul on asi lihtne. W126 V8 mõõdus differ ehk 162kW`ga varustatud W124 läheb bolt-on alla.
Kõik sõltub ka kasutusest.
Ma pean ära mõõtma, mis mõõduga pooltelje otsad mul on. 3.0 132kW omad on väiksemad.
Ma usun, et poest tutikad osta ja jäävad kestma. Bemmidel sama lugu. Kasutatud ei kesta, ostad UM`ist tutika ja jääb kestma.
20+ aastat vana tehnika ikkagi + läbisõit keskmisel W124 tänapäevaks ca 1 miljonit, diislitel kõvasti rohkem.
Kemppi differ pole just eriti hea lahendus. Mersul on veel LSD difreid kilohinna eest saada. Mul on ülekannete järgi riiulis....W124 erinevaid suuruseid ja W126 omi.
Ehk LSD valik, mida W124 kasutada on ülekannetega 2.24-3.9x.
W124 puhul on asi lihtne. W126 V8 mõõdus differ ehk 162kW`ga varustatud W124 läheb bolt-on alla.
Kõik sõltub ka kasutusest.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering