Mb 300ce pooltelje vastupidavus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: Mb 300ce pooltelje vastupidavus (/showthread.php?tid=35176) |
Mb 300ce pooltelje vastupidavus - SanderP - 10-04-2014 Tere Probleem seisneb selles, et mu turbotatud 88a kupeel ei pea pooltelje sisemised otsad valule vastu. Just otsast lööb kuulid välja ning telg ise jääb terveks. All on tavaline 185mm kemppi differ. Kas keegi oskab öelda mille pooltelgi kasutada või kuidas seda probleemi vältida? Väänet oli eelmine aasta düno järgi 0,5 bariga 500nm. See aasta vähe rohkem Igasugune info on teretulnud! Ette tänades Sander RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - itbilen - 10-04-2014 Kemppi differ rohkem p6llul/metsas myramiseks. Asfaldil ja 500+nm-ga vist nii neid otsi pidama ei saagi. Kui ainult otse s6ita... RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - SanderP - 11-04-2014 Sõbra bmw e28 sõidab kemppiga ilma probleemideta. Enamvähem sama jõu juures. Kasutaks isegi LSD diffrit, aga MB valikus pole neid väga võtta. Superturbodiesel foorumis räägitakse küll LSD ehitamisest, et on võimalik soetada komponendid mis muudavad tavalise 185 mm diffri LSD-ks. Küsimus ongi selles kas keegi meie maalt ka sellist varianti kasutab või oskab midagi paremat pakkuda? Samuti olen kuulnud, et Eestis liigub ka üks nö Superturbodiesel kutsikas. Mis jõuülekandeid tema kasutab? Kui keegi oskab juhendada siis olen tänulik! Sander RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - v6sa - 11-04-2014 (11-04-2014, 11:24 AM)SanderP Kirjutas: ... Kuna mootor on oluliselt järele aidatud, siis pole ülekandearv kuigi oluline, mistap külgehakkavaid ASDülekandeid peaks ometi liikuma. Hents pakub mingil tasemel takistusega ülekannet. RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - hents99 - 11-04-2014 Mis turbot kasutad? 0.5 bar`i juures 500Nm on päris palju. Turbobandiitidel on ühtteist juba õppida. Eeldades, et CE on ikka 3.0 bensukas, mitte 300CD turbo. Ma pean ära mõõtma, mis mõõduga pooltelje otsad mul on. 3.0 132kW omad on väiksemad. Ma usun, et poest tutikad osta ja jäävad kestma. Bemmidel sama lugu. Kasutatud ei kesta, ostad UM`ist tutika ja jääb kestma. 20+ aastat vana tehnika ikkagi + läbisõit keskmisel W124 tänapäevaks ca 1 miljonit, diislitel kõvasti rohkem. Kemppi differ pole just eriti hea lahendus. Mersul on veel LSD difreid kilohinna eest saada. Mul on ülekannete järgi riiulis....W124 erinevaid suuruseid ja W126 omi. Ehk LSD valik, mida W124 kasutada on ülekannetega 2.24-3.9x. W124 puhul on asi lihtne. W126 V8 mõõdus differ ehk 162kW`ga varustatud W124 läheb bolt-on alla. Kõik sõltub ka kasutusest. RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - SanderP - 12-04-2014 Kupee ikka 3-ne bensukas. Turboks Holset HX35 12 kuumkojaga. Pool kõva seadega oli 0,5 bari juures rattast 422nm ja mootorist pea 500nm Panen düno graafiku MB RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - sm. pelle - 14-04-2014 Teen küll väga OT postituse aga vast saan andeks. Kuidas muidu kemppiga sõita on, saan aru, et linnas nikerdades ikka kakub aga maantel? Vähe järsem kurv ja märjaga? RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - SanderP - 15-04-2014 Ega seal midagi erilist ei ole. Linnas ikka kakub ja pöörde raadius suurem aga maanteel on okei. Vihmaga kannatab ka sõita aga kurvis gaasi ei tasu anda. (14-04-2014, 09:02 PM)sm. pelle Kirjutas: Teen küll väga OT postituse aga vast saan andeks. RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - citizen - 05-05-2014 Ei aidanud ka uued teljed väga kauaks: RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - hents99 - 05-05-2014 Uued? Nujah, üle 1k euro on tükk ju. RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - SanderP - 05-05-2014 Uued sai ostetud jah, aga mitte 1k euro eest. Mina ostsin hea allahindlus protsendiga 65 euri tk. Sõidetud sai umbes 300 km ja paar clutchkick'i. Panen ka pildi uus vs vana pooltelg Pooltelg RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - hents99 - 05-05-2014 Seega mitte A-osad ju. CDX pakkus ka MB`le miskit. Kui omal mootori korda saan, siis tekib ehk endalgi vajadus....teljed saaks tugevad (lubati ka 1000Nm pidamist), otsadega peab kompunnima. Olen BMW`dele CDX`i müünud, sellest tugevamat pole võtta. Ca 1000Nm liimil kestavad. Järgmine variant on talasild RE: Mb 300ce pooltelje vastupidavus - Madisv - 11-08-2015 Kõvemad vennad pidid ise tegema endale poolteljed. Nn gaz 53 telgedest. |