03-04-2014, 10:22 PM
Tere,
on mõte osta natukene mugavam auto praeguse Mondeo asemele. Vahetamine on ajendatud eelnevast ning sellest, et ei soovi hakata sellel autol roostetöid tegema ja ilmselt on tekkimas mingi mootorimure, mis kokku muudavad remondi mitterentaabliks.
Kuivõrd sõidan päris palju (keskmiselt 6000 km kuus, põhiliselt Tartu-Tln või Tartu-pärnu), siis on päris olulised auto ülalpidamiskulud. Hetkel on ülalpidamiskulud ca 550e kuus keskmiselt (remonttööd, hooldused, pesu, rehvid jms). Keskmine kütusekulu on 6 l/100km.
Mõelnud olen sisuliselt kolme variandi peale:
1) viimaste aastate w211
2) keskmise aastakäigu w219
3) algusaastate w212 saksast ex-taksona
Uut autot ei taha osta sp, et see oleks liiga kallis ja ma ei taha maksta seda hinnalangust, mis minu suure läbisõidu tulemusena oleks meeletu.
w219 puhul kirjutatakse, et selle ülalpidamine on kallis. Millest see tuleb? Mootor (320cdi 165kw) on vist üldlevinud? Ka veermiku kohta kirjutatakse, et on e-klassi omaga identne. Millest siis tuleb info, et cls-i ülalpidamine on kallim kui e-klassi oma? Võttes arvesse, et sõidan sisuliselt ainult maanteed, kas kütusekulu tõuseks võrreldes praegusega?
W212 puhul on silma hakanud, et paljudel müüdavatel autodel (just väikesed mootorid, mis oleks minu hinnaklassis) on juba mootor vahetatud, mis aga hirmutab, sest seda arvet ei tahaks ilmselt ise maksta?
Kas on kellelgi võrdlust nende ülal nimetatud masinate pikemaajalisemate ülalpidamiskulude osas ja kas keegi oskaks öelda, kas ülalpidamiskulud jääksid praegusega võrreldes samasse suurusjärku?
Kõige ratsionaalsem oleks ilmselt w211, aga see on natukene aegunud ja ei teeks südant enam nii rõõmsaks kui teised kaks
on mõte osta natukene mugavam auto praeguse Mondeo asemele. Vahetamine on ajendatud eelnevast ning sellest, et ei soovi hakata sellel autol roostetöid tegema ja ilmselt on tekkimas mingi mootorimure, mis kokku muudavad remondi mitterentaabliks.
Kuivõrd sõidan päris palju (keskmiselt 6000 km kuus, põhiliselt Tartu-Tln või Tartu-pärnu), siis on päris olulised auto ülalpidamiskulud. Hetkel on ülalpidamiskulud ca 550e kuus keskmiselt (remonttööd, hooldused, pesu, rehvid jms). Keskmine kütusekulu on 6 l/100km.
Mõelnud olen sisuliselt kolme variandi peale:
1) viimaste aastate w211
2) keskmise aastakäigu w219
3) algusaastate w212 saksast ex-taksona
Uut autot ei taha osta sp, et see oleks liiga kallis ja ma ei taha maksta seda hinnalangust, mis minu suure läbisõidu tulemusena oleks meeletu.
w219 puhul kirjutatakse, et selle ülalpidamine on kallis. Millest see tuleb? Mootor (320cdi 165kw) on vist üldlevinud? Ka veermiku kohta kirjutatakse, et on e-klassi omaga identne. Millest siis tuleb info, et cls-i ülalpidamine on kallim kui e-klassi oma? Võttes arvesse, et sõidan sisuliselt ainult maanteed, kas kütusekulu tõuseks võrreldes praegusega?
W212 puhul on silma hakanud, et paljudel müüdavatel autodel (just väikesed mootorid, mis oleks minu hinnaklassis) on juba mootor vahetatud, mis aga hirmutab, sest seda arvet ei tahaks ilmselt ise maksta?
Kas on kellelgi võrdlust nende ülal nimetatud masinate pikemaajalisemate ülalpidamiskulude osas ja kas keegi oskaks öelda, kas ülalpidamiskulud jääksid praegusega võrreldes samasse suurusjärku?
Kõige ratsionaalsem oleks ilmselt w211, aga see on natukene aegunud ja ei teeks südant enam nii rõõmsaks kui teised kaks