01-04-2014, 10:12 PM
Ühesõnaga lihtsamad asjad pole. Seega vii auto treilaga kusagile, kus sellest suudetakse asja saada. Nüüd on ju lihtsamad asjad proovitud ja tulemust pole. Edasi võid juba midagi ära lõhkuda või rikkuda ja soovitud lihtne lahendus kujuneb hoopis kalliks. Räägi üldse sellest mis vedrustus su autol on. Oled kuulanud, kas midagi sisiseb kuskil? Aku otsa oled maas hoidnud? Kui kompressor töötab või kompressori august puhuda siis ei peagi auto üles tõusma, see ei ole mingi batuut. Iga õhkpadja pneumoahelas on klapp, mis laseb õhu patja/amorti, Siis on klapp mis laseb rõhu atmosfääri ja siis klapp mis laseb rõhu kompressorist süsteemi, võib olla veel klapp mis tsentraalreservuaari olemasolul eraldab resevuaari süsteemist. Kui nüüd autot on vaja mingil põhjusel ülespoole tõsta (näiteks peale pikka seismist) peaks protseduur välja nägema nii: fikseeritakse andurite abil auto asend, andureid võib olla kaks kolm või neli, olenevalt süsteemist, ma ei räägi siinkohal mersust vaid õhusüsteemist üleüldiselt. Teades etteantud väärtusi anduri teatud asendites juhitakse vajalikke klappe ja kompressorit et surve tõstmise abil teatud padjas/amordis, anduri näit viia kokku etteantuga. Tõenaoline on et osad vead selles süsteemis pole ohtlikud seega osade vigade kadumisel süsteemi normaalne töö taastub. (minu 99a range roveril näiteks ei taastunud, vigu ei tohtinud olla, muidu süsteem ei toiminud) Mercedes-Benz puhul saab juhtimissüsteem ise osade vigade hindamisega hakkama. SInu auto puhul on ilmselt viga milleski, mis auto ja selle ehitajate arvates nõuab proffessionaalset tähelepanu vähemasti diagnostika näol. Heal juhul on mõni anduri pistik oksüdeerunud (näiteks kui keegi on seda oskamatult õngitsenud) kunagi ammu ja tihendi ära kaotanud). Muidugi võib ka sul, mõne pistiku puhastades või kuhugi puhudes süsteem tööle hakata aga sel viisil midagi remontida on raske. Tean seda omast käest. Olen ise ka mõnda viga mitu aastat otsinud mõnel autol.
Lõpetuseks ütlen nipsakalt et kui sa ikka E-Klassi oled omale ostnud siis pead sa olema arvestanud ka sellega et aja jooksul võib tekkida väljaminekuid mis nõuavad arvestatavalt palju raha. Vastasel korral vaheta see c-klassi vastu välja, seda jõuab ka lihtinimene üleval pidada.
Lõpetuseks ütlen nipsakalt et kui sa ikka E-Klassi oled omale ostnud siis pead sa olema arvestanud ka sellega et aja jooksul võib tekkida väljaminekuid mis nõuavad arvestatavalt palju raha. Vastasel korral vaheta see c-klassi vastu välja, seda jõuab ka lihtinimene üleval pidada.
ootan diskussiooni