01-04-2014, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2014, 10:05 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Tellisin eBay-st 124-le ca 2 aastat tagasi terve ringi ja kokku läks ~15€. Ei usu, et 210 puhul hind olulisemalt kallim on. Kui eBay võõras, siis arvatavasti Silberis nad ka mingit suurt raha selle eest ei küsi. Muidugi alati on võimalus ka läbi mõne töökoja tellida (läbi Lesveni peaks olema võimalik kui koodi tead), saad klubikaardiga alla ka.
Sai õli peale valatud möödunud nädalavahetus ja natuke trossi timmitud (Jürgeni soovitus). Töötab nagu ennemuiste
Kahtlane on muidugi see kuhu see õli kaduda suutis, sest leket ei suutnud tuvastada.
(24-03-2014, 09:59 AM)v6sa Kirjutas: Õli on vähe. Õlitaseme märgid on töötava mootori tarbeks. Seisva mootoriga vajub süsteem tühjaks ja õlitase kastis tõuseb märgatavalt.
Kontrolliks: mootor käima, kõik käigud kangiga läbi (et hüdroplokk oleks täidetud) ja seejärel kontroll, kang asendites P (väga soovitav) või N (peab olema ettevaatlik). Hüdraulika poolest (see mõjutab õlitaset) on N ja P asendid samaväärsed.
Sai õli peale valatud möödunud nädalavahetus ja natuke trossi timmitud (Jürgeni soovitus). Töötab nagu ennemuiste
Kahtlane on muidugi see kuhu see õli kaduda suutis, sest leket ei suutnud tuvastada.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!