01-04-2014, 03:49 PM
(01-04-2014, 03:39 PM)Gandiline Kirjutas: vaatasin siin seda videot http://www.youtube.com/watch?v=LLB3kiN0haI
Katsun mingi hetk enda omast vähemalt pildid teha pikema sõidu ajal.
Võib olla ütleb keegi hea valemi, millisel viisil oleks õige mõõta ja mis hetkeks see õige andmebaas on kogunenud. Hetkel olen ise katsetanud nii, et ajan mootori maanteel soojaks, seejärel nullin sõidu ajal ajaloo ja lasen mingi 25 km sõitu edasi. Kiirus orienteeruvalt 85 kandis. Üle selle hakkab minu auto puhul kulu jälle suurenema. 25 km pärast näib, et näit enam ei muutu oluliselt. On see piisav ja õige tehnika?
Auto oma vahenditega saab piisava täpsusega võrdluse ka nii. Iseasi, mida selle numbriga siis peale hakata Ning võrreldavad on vaid samades oludes (temperatuur, õhuniiskus, tuule suund ja tugevus, teekatte seisukord) samal kohal tehtud mõõtmised.
Õige on kas mõõteanumat kasutades vahemahutist või kalibreeritud mõõteturbiiniga. Mõlemad eeldavad toitesüsteemi modifitseerimist.
Odomeetriveaga korrigeeritud pikaajaline tankimiste keskmine (n>>10) on ka üsna usaldusväärne number.