Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250D manual käigukastist automaadiks
#12
(27-03-2014, 08:28 PM)hannes_s Kirjutas: Bensaka kastile võiks panna disla trossi, vaja veel lisahoovastikku mis diisli plokikaane külge kinnitub. Pole mingit keemiat seal. Endal hetkel OM606-e küljes 2.8 kast (esimese käigu stardiga) ja kenasti toimetab.
See 2.3-me kast naguinii 2 käigu stardiga ja jääb masin jääb uimerdama, aga sõidab. KD-solenidile + läbi pedaali aluse lüliti (pole siia mingeid lisa releesi vahele vaja), tagurpidi käigu tulede lülitus läbi kasti asendianduri ja soovi korral ka starteri katskestus läbi sama lüliti et D ja R asendis käivitada ei saaks.
Mingeid ajusid siin pole, on võibolla mingi lisa süsa, mis külma mootoriga käiguvahetusi hilisemaks muudab (annab katalüsaatorile pikema eluea)- see siis läbi trossisüsteemi ja vaakumi kombinatsiooni toimib, samuti S ja E nupp mis trossi tööd läbi vaakumis regullib. Bendakal on ju kasti trossi süsteemis üks kaks vaakumvollat lisaks.

Dislal on kogu asi lihtsam, muidugi kas sul kõrgsurvepumba küljes vaakumi drossel on? See mis põhjagaasiga kasti küljes olevale vaakum modullaatorile annab tava õhurõhu ja madala gaasiga vaakumi?
Auto oli isegi varem automaat, aga Soomes otsustati et manual on ikka parem...
Seega on kere, või oli kere küljes kõik vajalik olemas, samamoodi ka pumbasüsteemil kõik jubinad küljes.

Bensukal ei täheldanud küll eriti rohkem mingeid vaakumvoolikuid ja solenoide, näeb asi kuidagi päris lihtne välja. Tross tuleb veel nüüd saada ja kahjuks peaaegu õnnestus jagu saada ka käigukasti juhipoolsest jahutustorust... On kellegil sama probleem olnud? Mis peale hakata? Lekib, aga õrnalt...

Kast uimas küll kõvasti, aga seda ka hetkel ilmselt et polnud piisavalt õli sees, õli jooksis maha võttes ikka mõnuga välja kuna polnud meeles et trumlis on ka parasjagu seda, vähese lisamisega sai asja paremaks.

Gardaanide erinevus on ka manuaalil ja automaadil, seda panime tähele...

Kuna auto läheb täielikult ka teist värvi, siis pidin ka kapotialuse ära värvima.. Juhtmetega õrn segadus on veel, aga saab ka nendega hakkama ja toimima.

Diislil võetakse eelsüüte releest muidu kuskilt eraldi armatuuri pirn, et süüde on sees? Ehk eraldi juhtme alt mitte pistikust ega mõne teise küünla alt.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W124 250D manual käigukastist automaadiks - Autor: canyondrift - 30-03-2014, 12:53 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 251 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 422 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 340 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 763 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,391 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,435 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,465 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,657 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  w124 SRS Even88 17 7,093 17-06-2020, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne