27-03-2014, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2014, 10:10 PM ja muutjaks oli itbilen.)
(27-03-2014, 03:27 PM)sm. pelle Kirjutas:(27-03-2014, 12:54 PM)itbilen Kirjutas: Et siis "ram air" ja vihmase ilmaga lisandub ka vesi sisselaske 6hku jahutama?
Ei usu et asi nii dramaatiline on. Nt m103 võtab ju tehasest samast kohast õhku ja ei ole tähendand vee probleeme.
Samuti kilukarbi voolavuse vms asjade pärast ma ei muretseks(tehasest on paljudel kandilised airbox'id), see ju enne siibreid, mootori karakter peaks suht sarnaseks jääma kuna sl kolle ju ei muutu, aint õhku saab rohkem.
Arts peab vist video tegma.
See oli naljaga m6eldud viisnurkse kapotiava kohta
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
(27-03-2014, 05:59 PM)hents99 Kirjutas: Kui mitu liitrit umbkaudu õhukast mahutab?
Mis voolavusest te räägite? Tähtis on maht. Drosselist sisselaskepoole on voolavus tähtis. Sealt, kust imetakse, pole eriti midagi voolata.
Nö Ram-Air lahendus pole siiski turbo.
Mina plaanisin kunagi oma kutsikal sama teha. Vahe on nagu öö ja päev võrreldes originaallahendusega.
Kes 1 segusiibri pealt ITB`dele läinud, teavad, millest jutt.
Kas "koonusfilter" 6hukeerist tekitab, v6i on nagu käsn seal otsas?
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
having trouble having fun...