27-03-2014, 08:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2014, 08:32 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Bensaka kastile võiks panna disla trossi, vaja veel lisahoovastikku mis diisli plokikaane külge kinnitub. Pole mingit keemiat seal. Endal hetkel OM606-e küljes 2.8 kast (esimese käigu stardiga) ja kenasti toimetab.
See 2.3-me kast naguinii 2 käigu stardiga ja jääb masin jääb uimerdama, aga sõidab. KD-solenidile + läbi pedaali aluse lüliti (pole siia mingeid lisa releesi vahele vaja), tagurpidi käigu tulede lülitus läbi kasti asendianduri ja soovi korral ka starteri katskestus läbi sama lüliti et D ja R asendis käivitada ei saaks.
Mingeid ajusid siin pole, on võibolla mingi lisa süsa, mis külma mootoriga käiguvahetusi hilisemaks muudab (annab katalüsaatorile pikema eluea)- see siis läbi trossisüsteemi ja vaakumi kombinatsiooni toimib, samuti S ja E nupp mis trossi tööd läbi vaakumis regullib. Bendakal on ju kasti trossi süsteemis üks kaks vaakumvollat lisaks.
Dislal on kogu asi lihtsam, muidugi kas sul kõrgsurvepumba küljes vaakumi drossel on? See mis põhjagaasiga kasti küljes olevale vaakum modullaatorile annab tava õhurõhu ja madala gaasiga vaakumi?
See 2.3-me kast naguinii 2 käigu stardiga ja jääb masin jääb uimerdama, aga sõidab. KD-solenidile + läbi pedaali aluse lüliti (pole siia mingeid lisa releesi vahele vaja), tagurpidi käigu tulede lülitus läbi kasti asendianduri ja soovi korral ka starteri katskestus läbi sama lüliti et D ja R asendis käivitada ei saaks.
Mingeid ajusid siin pole, on võibolla mingi lisa süsa, mis külma mootoriga käiguvahetusi hilisemaks muudab (annab katalüsaatorile pikema eluea)- see siis läbi trossisüsteemi ja vaakumi kombinatsiooni toimib, samuti S ja E nupp mis trossi tööd läbi vaakumis regullib. Bendakal on ju kasti trossi süsteemis üks kaks vaakumvollat lisaks.
Dislal on kogu asi lihtsam, muidugi kas sul kõrgsurvepumba küljes vaakumi drossel on? See mis põhjagaasiga kasti küljes olevale vaakum modullaatorile annab tava õhurõhu ja madala gaasiga vaakumi?