27-03-2014, 09:55 AM
Kuna soojenduse korrastamisel oli armatuur lahti siis sain natuke tutvuda ka nurga olukorraga seestpoolt.Ei leidnud sealt küll roostet, isegi mitte pindmist.
Pindmist roostet see-eest leidub piisavalt: pidurivõimu all on üks suurem larakas, kapotiall, iluvõre vahetus läheduses leidub samuti ning üksikuid täppe ka kerel ning tiivaäärtel.
Tuttav, ka mersuomanik, rääkis et kui juba rooste küljes siis see läheb krõbinal edasi.On selles jutus tõtt?
Kui auto on 32 aastat vana ja roostet pole märkimisväärselt, siis miks peaks seda tekkima ka ühe suve jooksul, mil temaga liiklen?
Järgmine talv oli plaan pühendada ennast kere värviparandustele.
Mercedes-Benz olukorra määravaks teguriks on ilmselt ka see, et autoga liiguti vaid suveperioodil, a'la 4-5 kuud aastas ning talvel on seisnud garaazis.Perenaine teadis rääkida et olude sunnil seisis ka 1 talve õues.
Kindlalaekast leidsin kenasti kõik tehaseraamatu, kasutusjuhendi, hooldusraamatu, kõik tehtud tööde tsekid, tehniliste ülevaaatuste paberid jm säärase.
Pindmist roostet see-eest leidub piisavalt: pidurivõimu all on üks suurem larakas, kapotiall, iluvõre vahetus läheduses leidub samuti ning üksikuid täppe ka kerel ning tiivaäärtel.
Tuttav, ka mersuomanik, rääkis et kui juba rooste küljes siis see läheb krõbinal edasi.On selles jutus tõtt?
Kui auto on 32 aastat vana ja roostet pole märkimisväärselt, siis miks peaks seda tekkima ka ühe suve jooksul, mil temaga liiklen?
Järgmine talv oli plaan pühendada ennast kere värviparandustele.
Mercedes-Benz olukorra määravaks teguriks on ilmselt ka see, et autoga liiguti vaid suveperioodil, a'la 4-5 kuud aastas ning talvel on seisnud garaazis.Perenaine teadis rääkida et olude sunnil seisis ka 1 talve õues.
Kindlalaekast leidsin kenasti kõik tehaseraamatu, kasutusjuhendi, hooldusraamatu, kõik tehtud tööde tsekid, tehniliste ülevaaatuste paberid jm säärase.